شهردار علی‌اکبر: 13هزارمترمربع از معابرشهری این شهر آسفالت شد

اسدی زاده: این شهرداری با مشکلات مالی خشکسالی های پی در پی و عدم درآمد محلی گرفتار است

علی اکبر - سیستان (پانا) - به گفته شهردار شهر علی‌اکبر، نهضت آسفالت این شهر به دلیل معابر خاکی متعدد از سال ۹۴ در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است که موجب شده سالانه بیش از ۳۰هزار مترمربع از معابر شهری آسفالت گردد.

کد مطلب: ۸۸۳۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
شهردار علی‌اکبر: 13هزارمترمربع از معابرشهری این شهر آسفالت شد

اکبر اسدی‌زاده اظهار کرد: آسفالت 13 هزار مترمربع از معابرشهر علی اکبر از محل اعتبارات تبصره یک قانون بودجه سال۹۷و اعتبارات جاری انجام گرفته است.

او ادامه داد: در سال‌جاری و در ادامه نهضت آسفالت، از محل آسفالت‌های باقی مانده سال۹۶حجم وسیعی از معابر شامل آسفالت خیابان‌های کمیته امداد، آزادی، فاز دوم کندروی خیبر، ترمیم آسفالت بلوار امام‌علی‌(ع) و ترمیم آسفالت خیابان سفیرامید به متراژ ۴۰هزار مترمربع از محل اعتبارات سال‌جاری انجام می‌شود.

شهردار علی‌اکبر تصریح کرد: درمرحله اول ۱۳هزارمترمربع از معابر این‌شهر شامل آسفالت خیابان‌های ۴،۳،۲،۱ آیت الله سیستانی، خیابان‌ذوالفقار و ورودی پارک پردیس آسفالت گردیده است.

او اظهار امیدواری کرد: باتوجه به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده قبل از پایان سال جاری، مرحله دوم از نهضت آسفالت درحدود ۱۵هزارمترمربع از معابر این شهر آسفالت گردد.

اسدی‌زاده درخصوص برنامه‌های دردست اقدام شهرداری علی‌اکبر نیز گفت: باتوجه به قرارگرفتن این شهر درمسیرگردشگری، سیاحتی و باستانی کوه‌خواجه و تالاب‌هامون، زیبا‌سازی ورودی این شهر از مهمترین بخش‌های در حال اجرای شهرداری است.

وی ادامه داد: از دیگر پروژه‌های این شهرداری ساخت المان‌های بومی محلی، ساخت آب‌نما و تولید تمامی گل‌های فصلی مورد نیاز سطح شهر است.

اسدی‌زاده در پایان با اشاره به مشکلات مالی شهرداری وخشکسالی های پی در پی و عدم درآمد محلی این شهرداری ازمسئولین درخواست حمایت ویژه را نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار