امام جمعه بندرلنگه :

برای رسیدن به هدف مشترک در کنار آموزش و پرورش هستیم

هرمزگان (پانا) - امام جمعه بندرلنگه گفت: خدمات آموزش و پرورش هرمزگان در تربیت نسل متعهد و متخصص شایسته قدردانی است و برای رسیدن به هدف مشترک در کنار این مجموعه مهم هستیم.

کد مطلب: ۸۸۳۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برای رسیدن به هدف مشترک در کنار آموزش و پرورش هستیم

حجت الاسلام سید محمد جواد رکنی در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: نهاد تعلیم و تربیت حرف اول را در توسعه کشور می زند و موفقیت همه بخش ها تابع موفقیت آموزش و پرورش است .

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش هرمزگان در دوره مدیریت جدید با رویکرد تحول گرا، فصل نوینی را برای خدمت گشوده است، تصریح کرد: توان و تجربه و شایستگی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان زبانزد است و وجود چنین مدیر دلسوزی نوید بخش تحولات خوبی در جهت اعتلای آرمانهای نظام تعلیم و تربیت است .

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با تاکید بر اهمیت و ضرورت مشارکت آحاد جامعه با آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: در این میان خانواده به عنوان ستون تربیت فرزندان نقش بسیار مهمی در موفقیت برنامه های آموزش و پرورش دارد و این نقش باید پر رنگ تر شود .

به گفته حجت الاسلام رکنی، وجود برخی آسیب ها که هر روز از تنوع بیشتری برخوردار می شوند و همچنین هجمه فرهنگی دشمن، ضرورت ارتقاء آگاهی خانواده ها برای مراقبت بیشتر از فرزندان خود را دو چندان کرده است لذا توسعه برنامه های آموزشی و آگاه سازی خانواده ها باید در اولویت آموزش و پرورش باشد .

وی با بیان اینکه جنگ امروز دشمن علیه کشور، جنگ فرهنگی است، بیان داشت: برخلاف سایر جنگ ها، هجمه ی فرهنگی بسیار سخت و پیچیده است چرا که دشمن با ابزارهای مختلف که برخی از آنان حتی در دست خودمان است، اهداف شوم خود را دنبال می کند .

امام جمعه بندرلنگه همچنین با تاکید بر توسعه همکاری های حوزه علمیه با آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: هرچه این همگرایی و تعامل و تبادل تجربه بیشتر باشد قطعاً در مسیر هدف مشترکی که هر دو نهاد دارند می توان شاهد موفقیت های بسیاری بود .

در این دیدار مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز با قدردانی از حمایت های امام جمعه شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: اساس فعالیت آموزش و پرورش هرمزگان با محوریت قانون، تکیه بر خرد جمعی است و در این میان نقش و جایگاه نهاد روحانیت بسیار مهم است .

موسی دادی زاده سرخایی افزود: برای توسعه همکاری های آموزش و پرورش با حوزه و اﺋمه جمعه آمادگی کامل داریم و امیدواریم در سایه تعامل و استفاده از ظرفیت های این نهادها بتوانیم شاخص های نظام تعلیم و تربیت را ارتقا دهیم .

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه بخشی فعالیت های آموزش و پرورش تاکید دارد و خواهان همراهی بیشتر حوزه با نظام تعلیم و تربیت در نیل به اهداف مشترک هستیم .

دادی زاده در پایان از حمایت ها و نگاه بلند امام جمعه شهرستان بندرلنگه به مسائل آموزش و پرورش قدردانی کرد و گفت: این حمایت‌ها مسئولیت ما را در ارائه خدمت بیشتر به جامعه بیشتر می‌ کند که امیدواریم در این رسالت خطیر سربلند باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار