نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی:

مدارس شرق هرمزگان شرایط بحرانی دارند

هرمزگان(پانا) -نماینده استان هرمزگان با بیان اینکه میناب با بیش از 120 مدرسه تخریبی و غیر مقاوم رتبه دوم مدارس تخربی استان هرمزگان را دارد، گفت: همین امر باعث اضطراب برای دانش آموزان و والدین شده است .

کد مطلب: ۸۸۲۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مدارس شرق هرمزگان شرایط بحرانی دارند

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، سید مصطفی ذوالقدر نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با مدارس تخریبی هرمزگان اظهار کرد: شهرستان میناب و رودان مدارس تخریبی زیادی دارند و در سیریک هم بخش بمانی و روستای کندال مدرسه هایشان تخریبی است.

وی افزود: لذا انتظار حمایت بیشتر از دولت برای رفع این معضل درشرق استان داریم و در جاسک و بشاگرد هم کمبود فضای اموزشی محسوس است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده حوزه شرق در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: متاسفانه برخی مدارس در این حوزه شرایط بحرانی دارند که اگر حمایت ویژه ای صورت نگیرد فاجعه به بار خواهد آمد.

حجت الاسلام والمسلمین معتمدی فر امام جمعه شهرستان تصریح کرد: چندین مدرسه در حال ساخت است که تعدادی از انها مشکلشان با کانکس حل شده و بنیاد برکت وعده بازسازی دیگر مدارس را نیز داده است.

معتمدی فر با دعوت از خیرین نیک اندیش مدرسه ساز جهت مشارکت در این امر خداپسندانه اظهار داشت:خیرین مدرسه ساز همواره در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت نقش داشته اند و امیدواریم در جهت مدارس تخریبی شهرستان میناب همراهی وحمایت خود را افزایش دهند.

امام جمعه شهرستان میناب عنوان کرد :چندین مدرسه درحال افتتاح داریم که انشاالله به زودی شاهد بهره برداری انها خواهیم بود.

دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان میناب در ساختمانی با قدمت ۴دهه قرار دارد .

مدیردبیرستان ام البنین ترکمانی در این خصوص گفت:ما هرساله با شهریه ای که از دانش اموزان دریافت می کنیم ناچار هستیم خرج فضاسازی مدرسه کنیم و بودجه کمی برای تجهیز ازمایشگاه وکارگاه های درسی باقی می ماند .

ترکمانی بیم تخریب مدرسه را یاداوری کرد و افزود:با کم ترین بارندگی گچ سقف و دیوار ریزش می کند و برق ساختمان به کلی قطع می شود و این برای یک مدرسه خاص که در همه استان ها این مدارس به عنوان بهترین مدارس شناخته شده اند خوشایند نیست.

خبرنگار: سیده فاطمه وحدانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار