مدیرسازمان دانش آموزی اصفهان خبر داد:

کسب رتبه‌ اول کشوری توسط پیشتازان استان اصفهان

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان از کسب رتبه نخست استان در جشنواره مهارت های تشکیلاتی دانش آموزان پیشتاز کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۳۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه‌ اول کشوری توسط پیشتازان استان اصفهان

عباس زهیری گفت:هشتمین اردوی ملی اعضاء با عنوان جشنواره مهارت‌های تشکیلاتی با حضور 3000 نفر از اعضا و مربیان همراه(هر دو جنسیت)تابستان امسال در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر تهران برگزار شد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان اظهار کرد:در این جشنواره دانش آموزان پیشتاز آموخته های خود را در مهارت های صف جمع ، مخابره ،امداد،فریاد های شادی ، کار با چوب و طناب، رژه، پروژه و چادر زنی به نمایش گذاشته و با دانش آموزان سایر استان ها به رقابت پرداختند.

زهیری گفت :در رتبه بندی استان ها بر اساس مجموع امتیاز کسب شده دختران و پسران، استان اصفهان رتبه اول را بدست آورد و استان های فارس و گلستان به ترتیب دوم و سوم شدند.همچنین استان اصفهان در رتبه بندی اردوی پسران پیشتاز موفق به کسب رتبه اول شد و در بخش دختران رتبه دوم را در بین استان های کشور به دست آورد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در ادامه گفت : با توجه به اینکه در مهارت های تخصصی ذکر شده نیز استان ها رتبه بندی شدند استان اصفهان موفق شد در اردوی پسران پیشتاز در مهارت امداد رتبه اول را کسب کند و در اردوی دختران پیشتاز در مهارت مخابره رتبه سوم ، در مهارت امداد رتبه اول و در مهارت چادرزنی رتبه سوم را کسب کند.

زهیری ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های ارزشمند مربیان و اعضای سازمان دانش آموزی استان اصفهان بیان کرد : خوشبختانه با برنامه ریزی و تلاشهای شبانه روزی مجموعه سازمان دانش آموزی استان و آموزش های اصولی و نظام مند مربیان استان در طول سال تحصیلی شاهد درخشش دانش آموزان استان در حوزه کشوری هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار