تشکیل جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهر ری

شهرری ( پانا) - جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری با حضور فرماندار، رئیس پایگاه نهم مبارزه به مواد مخدر تهران بزرگ و جمعی از روسای ادارات عضو کمیته های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ری در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۳۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل جلسه  شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهر ری

هدایت الله جمالی پور در این جلسه گفت: تمامی مشکلات کلانشهر تهران از جمله مراکز نگهداری معتادان و زندان ها به سمت شهرری سرازیر شده و این منطقه دیگر ظرفیت راه اندازی مراکز ترک اعتیاد جدید را ندارد.

فرماندار ری با بیان اینکه برخورد ، جمع آوری و نظارت در حوزه اعتیاد و مواد مخدر ضروری است ، عنوان کرد: بی توجهی به موضوع مواد مخدر و اعتیاد تبعات جبران ناپذیری را برای جامعه به همراه دارد.

جمالی پور تاکید کرد: در مراکز ترک اعتیاد نیز باید نظارت ها به گونه ای دقیق و گسترده باشد که توزیع مواد در اینگونه مراکز انجام نشود.

در ادامه سرهنگ حسین اردلان رئیس پایگاه نهم مبارزه به مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به جاسازی مواد مخدر در داخل دامداری ها گفت: محل صنعتی تولید مواد مخدر گل و شیشه در سوله‌ های دور افتاده و دامداری‌ها است که باید به این مکان ها بیشتر توجه کرد.

رئیس پایگاه نهم مبارزه به مواد مخدر تهران بزرگ به نقش و اهمیت آموزش در پیشگیری از اعتیاد اشاره کرد و افزود: نقش آموزش در پیشگیری از اعتیاد کلیدی بوده و نتایج آن در مدت زمان طولانی مشاهده می شود از این رو باید هنجارهای اجتماعی ضد مواد مخدر در مدارس تقویت و سطح افزایش و اطلاعات والدین و فرزندان نسبت به مواد مخدر نیز افزایش یابد.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار