دوره توانمند سازی مربیان پیشتاز مدارس شهرستان خوی برگزار شد

ارومیه(پانا)-دوره توانمند سازی مربیان پیشتاز مدارس شهرستان خوی با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش خوی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۲۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دوره توانمند سازی مربیان پیشتاز مدارس شهرستان خوی برگزار شد

لطف اله حسینعلی زاده در این دوره سازمان دانش آموزی را یک مجموعه دانش آموز محور دانست و گفت : تمام توان آموزش و پرورش در بحث آموزشی و تربیتی بوده و بیشتر می کوشد تا در دانش آموزان این دو را به نحو احسن اجرا کند که سازمان دانش آموزی می تواند این دو مورد را بخوبی در مدارس اجرا کند.

وی افزود : سازمان دانش آموزی در تربیت دانش آموزان نقش بسزایی داشته و همیشه برای اجتماعی کردن دانش آموزان می کوشد.

مدیرآموزش و پرورش خوی گفت : تقویت کلیه ی تشکل های دانش آموزی مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد تا جایی که از نظر ایشان باید به جایی برسیم که برای کلیه دانش اموزان یک مدرسه یک مسئولت تعریف شود.

حسینعلی زاده تصریح کرد در بحث دانش آموزی حساسیت های بسیار بالایی وجود دارد و با رسالت های سازمان دانش آموزی می توان این حساسیت ها را برطرف کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی و رییس سازمان دانش آموزی شهرستان خوی نیز دانش آموزان را رکن اصلی سازمان برشمرد و گفت : سازمان دانش آموزی برای پرورش و اجتماعی کردن دانش آموزی بوجود آمده و در این راه تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

وی همچنین گفت : پیشتازان جسم و روح خود را متعلق به خداوند می دانند و تلاش می کنند همیشه در تمامی صحنه ها بخوبی ظاهر شوند.

وی خاطرنشان کرد: هدف تشکیلات دانش آموزی پیشتازان افزایش مشارکت اجتماعی در کار گروهی ، رشد ، کارآفرینی ، خودباوری ، جامعه پذیری ، آشنا نمودن با حقوق اجتماعی ، احترام به دیگران است.

در این آیین حسینعلی زاده معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش خوی به عضویت افتخاری تشکیلات سازمان دانش اموزی آذربایجان غربی در آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار