راه اندازی نخستین سینما کانون جنوب فارس در وراوی

شیراز (پانا) - هشتمین سینما کانون استان فارس در بخش وراوی شهرستان مُهر راه اندازی شد.

کد مطلب: ۸۸۲۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی نخستین سینما کانون جنوب فارس در وراوی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، در مراسم افتتاح این سینما، فعالیت‌های کانون پرورش فکری را فرصت رشد و بالندگی برای کودکان ونوجوانان دانست و افزود: مربیان توانمند کانون با کشف استعدادهای مختلف فرهنگی، هنری و ادبی اعضا تلاش می‌کنند تا مسیر درست زندگی کردن را به مخاطبان یادآوری کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، زهرا افتخاری ادامه داد: کانون معتبرترین پایگاهی که با نیاز مخاطب آشناست و با ایجاد زمینه مطالعه و کتابخوانی، شوق فعالیت را در آنان زنده می‌کند.

او گفت: شهرستان مُهر به لحاظ تعداد مراکز کانون پرورش فکری در استان پس از شیراز قرار دارد و امیدواریم این مراکز، تاثیرات فرهنگی خوبی داشته باشند.

وی تربیت یک شهروند واقعی و کمک به رشد مهارت‌های اعضا با شعار «خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» را از اهداف کانون برشمرد و گفت: خوشبختانه آموزش‌های ارائه شده توسط مربیان تأثیرات خوبی در رشد مهارت‌های جامعه هدف برجا گذاشته است.

مدیر کل کانون فارس در خصوص ساختمان کانون‌های مُهر و گَله دار گفت: پس از ۱۵ سال، با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال این مراکز بهسازی و نوسازی شده است که این تغییرات مهم فیزیکی از قبیل ساخت آلاچیق، رنگ آمیزی، ساخت سقف کاذب و کف پوش به پویایی فضا کمک کرده است.

به گفته افتخاری، سینما کانون شهر وَراوی اولین در جنوب فارس و هشتمین در کل استان است که با پخش فیلم های رده سنی کودک و نوجوان، اوقاتی شاد و مفرح را برای اعضا و دانش‌آموزان به ارمغان می‌آورد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در حاشیه این برنامه ضمن بازدید از کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرهای وراوی و مُهر با مربیان این کانون ها دیدار و گفت و گو کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار