مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه: هرچه داریم از برکت چهل‌ساله نظام جمهوری اسلامی است

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، در کارگروه دانش‌آموزی و فرهنگیان چهلیمن سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزاری شکوهمند دهه فجر را مورد ﺗﺄکید قرار داد و افزود: هرچه داریم از برکت چهل‌ساله نظام جمهوری اسلامی است.

کد مطلب: ۸۸۲۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه: هرچه داریم از برکت چهل‌ساله نظام جمهوری اسلامی است

مجید یزدان‌پناه، مدیرکل آموزش و پرورش استان در کارگروه دانش‌آموزی و فرهنگیان چهلیمن سال پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، کلیات برنامه‌های نظام تعلیم و تربیت را برای دهه فجر سال جاری تشریح کرد و افزود: باید تمام تلاش‌مان را به کار گیریم تا در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، درخشان‌ترین برنامه‌ها را نمایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه اختلاف سلیقه، از نیازهای جوامع پویاست؛ گفت: جایی که همه مانند هم فکر می‌کنند؛ درواقع کسی اندیشه‌ای به کار نمی‌گیرد. اختلاف در نظر و سلیقه، امری طبیعی، لذت‌بخش و نیروی محرک انجام فعالیت‌های مفید است.

مجید یزدان‌پناه ﺗﺄکید کرد: ما مردمانی هستیم که در تهدیدات و موانع مسیر چهل‌ساله‌ی انقلاب، مانند کوه پشت هم استوار ایستاده‌ایم و برای پرچم مقدس کشورمان، جان می‌دهیم؛ اما خاک به دشمن نمی‌دهیم.

این مقام ﻣﺴئول آموزش و پرورش افزود: ما همگی فرزندان انقلاب اسلامی هستیم و هرچه داریم از برکت نظام جمهوری اسلامی است؛ پس باید گام‌های محکمی در مسیر موفقیت کشورمان برداریم؛ البته باید فراموش نکنیم که دشمنان ایران، به دنبال جنجال و کارشکنی هستند و ما باید به دور از حواشی و با انجام کارهای فرهنگی، اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به مقدس بودن عدد چهل، خاطر نشان کرد: در روایات هم بر تقدس این عدد ﺗﺄکید شده و دنیای پربار ادبیات سرزمین‌مان پر از بهره‌گیری‌های رمزگونه از عدد چهل است. ما نیز باید این اتفاق را به فال نیک بگیریم و نشان دهیم در شرایط دشوار کنونی، ایران را بیش از پیش دوست داریم.

وی برنامه‌های دهه فجر را واکاوی کرد و افزود: هر برنامه‌ای که قرار است در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شود، باید به بهترین شکل اجرا شود و آن‌گونه عمل کنیم که شایسته‌ی نام آموزش و پرورش باشد و به همگان ثابت کنیم، جامعه‌ی فرهنگیان، معلمان، دانش‌آموزان و ... ارکان جمهوری اسلامی ایران هستند.

مجید یزدان‌پناه در بخش پایانی سخنان خود، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را باارزش عنوان کرد و گفت: امیدواریم آرامش دائمی بر زندگی ایرانیان حاکم شود تا روند هدایت کارها، سامان یابد و ارزش‌های والای نظام با هر تفکری، حفظ شود. خاک، آب، پرچم و ... زمینه‌ساز حضور پرشور مردم در یوم‌الله 22 بهمن خواهد بود.

در ادامه‌ی این نشست، سید مجتبی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه، گزارش مفصلی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های در دست اقدام جهت برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارائه کرد و افزود: برنامه‌های متنوعی برای دهه فجر در نظر گرفته‌ایم که با همکاری نواحی سه‌گانه، به شکل ویژه‌ای آن‌ها را اجرایی می‌کنیم.

وی افزود: نمایشگاه‌های مدارس، مسابقات فرهنگی و ورزشی، گروه هم‌سرایان فجر، جشن بزرگ انقلاب، نمایشگاه استانی دهه فجر، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی مزار شهدا از جمله فعالیت‌ها و برنامه‌های مورد نظر است که امیدواریم بتوانیم با همکاری بخش‌های مختلف، به نحو شایسته‌ای آن‌ها را به مرحله اجرا برسانیم و شکوه و جلوه‌ای خاص به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بدهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار