بیانیه حزب الله لبنان درپی درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی

تهران (پانا) - حزب الله لبنان ضمن ابراز تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله «محمود هاشمی شاهرودی»، تاکید کرد که وی از ابتدای تاسیس مقاومت اسلامی در لبنان در همه مراحل و با وجود همه سختی ها در کنار آن، به عنوان حامی و یاور در جهاد علیه دشمن صهیونیستی قرار داشت.

کد مطلب: ۸۸۱۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه حزب الله لبنان درپی درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی

به گزارش ایرنا، حزب الله در این بیانیه ای که چهارشنبه شب منتشر شد، درگذشت آیت الله شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید، حوزه های علمیه و خانواده محترم وی تسلیت گفت.
حزب الله، آیت الله هاشمی شاهرودی را استاد بی نظیر و درخشان حوزه های علمیه نجف اشرف و قم توصیف کرد و درگذشت وی را خسارتی بزرگ برای جهان اسلام و اهل علم و بحث و اجتهاد دانست.
در این بیانیه آمده است که مرحوم آیت الله شاهرودی جایگاه علمی معتبر و شخصیتی متفاوت داشت و به وسعت شناخت و اطلاع از علوم مختلف بویژه در زمینه مطالعات تخصصی حقوقی معروف بود و در طول حضورش در بالاترین مناصب در جمهوری اسلامی، خدمات آشکاری را برای امت اسلامی داشت و آثار علمی متعددی را از خود به یادگار گذاشت.
آیت الله محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس پیشین قوه قضائیه ایران روز دوشنبه در سن هفتاد سالگی درگذشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار