تهیه کننده اپرا نمایش هفت شهر عشق: «هفت شهر عشق» توسط وزارت ارشاد توقیف نشده است

تهران (پانا) - پس از انتشار خبر توقیف اپرا - نمایش «هفت شهر عشق» روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی در اطلاعیه ای از بی اطلاعی از توقیف این اثر خبر داد و اعلام کرد هیچ گونه لغو مجوز و توقیفی از سوی شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی صورت نگرفته است.

کد مطلب: ۸۸۱۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تهیه کننده اپرا نمایش هفت شهر عشق: «هفت شهر عشق» توسط وزارت ارشاد توقیف نشده است

در این اطلاعیه اعلام شده که اداره کل هنرهای نمایشی خود را ملزم به حفظ حرمت هنرمندان می داند بنابراین با توجه به هجمه ها و حاشیه سازی های اخیر از همکاران رسانه ای درخواست داریم که نسبت به هرگونه خبر بی استناد و همچنین به کار بردن واژه هایی که بار معنایی منفی برای جامعه محترم هنرمندان دارند دقت لازم را به عمل آورند.
علی آقایی نسب (تهیه کننده «هفت شهر عشق») پس از انتشار این اطلاعیه، توضیحی کوتاه را در اختیار رسانه ها قرار داده که در ادامه می خوانید:

«از حسن توجه و سرعت پاسخگویی و اطلاع رسانی روابط عمومی محترم اداره کل هنرهای نمایشی ممنونیم. باید اعلام کنم که این اداره و به صورت مشخص وزارت ارشاد همکاری صمیمانه ای را در طول همه این مدت با مجموعه داشته است و این اتفاق هرگز از سوی آن مجموعه محترم رخ نداده است.
توقیف «هفت شهر عشق» از سوی وزارت ارشاد صورت نگرفته و قطعا پس از هماهنگی های لازم دلایل اصلی عدم اجرای این پروژه در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار