نشست صمیمی با روسای شوراهای دانش آموزی

تهران (پانا)- روسای شورای دانش آموزی مدارس دخترانه و پسرانه با مدیر آموزش و پرورش منطقه 10 دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۸۰۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمی با روسای شوراهای دانش آموزی

به نقل از اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه 10 تهران ، به منظور بررسی مشکلات آموزشگاهها و بیان دیدگاهها و نقطه نظرات دانش آموزان ، روسای شورای دانش آموزی مدارس دخترانه و پسرانه نشست صمیمی و مشترکی با ارغوانی مدیر منطقه ، سرگزی مشاور جوان مدیرکل شهرتهران و حقانی معاون پرورشی برگزار کردند.

غلامعلی ارغوانی مدیر آموزش و پرورش منطقه 10 تهران در این نشست ضمن گرامیداشت هفته پژوهش ؛ شورای دانش آموزی را یکی از ارکان مهم مدرسه بر شمرد و اظهار داشت : دانش آموزان در تشکل های مختلف دانش آموزی که یکی از این تشکل ها شورا می باشد می توانند در مسائل آموزشی و تربیتی نقش به سزایی داشته باشند.

وی شوراهای دانش آموزی را بستری مناسب جهت رشد فعالیت های اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان دانست و تاکید کرد : دانش آموزان در جریان آن مسئولیت پذیری و مشارکت پذیری را می آموزند .

مدیر آموزش و پرورش منطقه 10 تهران به بیان مسئولیت های روسای شورای دانش آموزی پرداخت و تصریح کرد: توجه به مسائل دینی، مشارکت با مدیر و معاونان مدارس ، جذب دانش آموزان و برآورده کردن نیازهای آنان، بیان نظرات قابل اجرا از جمله مسئولیت های روسای شورای دانش آموزی است که انتظار می رود این مسئولیت ها را انجام دهند تا آموزش و پرورش پویا در سطح منطقه داشته باشیم.

وی شوراهای دانش آموزی را بازوی مدیریت مدرسه دانست و گفت: این شوراها، انتخاب مشورتی برای کمک به اداره مدرسه در نهاد تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش است.

در ادامه جلسه حقانی معاون پرورشی به وظایف شورا در اداره آموزشگاه اشاره و جایگاه خطیر تشکل های دانش آموزی را برای اعضا تشریح کرد.

سپس سرگزی مشاور جوان مدیر کل ضمن قدردانی از فعالیتها و اقدامات حوزه جوانان در منطقه ، توانمند سازی را اصل زیر بنایی و مهم در تحقق ساختار اجرایی و فکری هر مجموعه ای دانست.
وی جوانان را پیشگامان واقعی مدیریت فکری و اجرایی آموزش و پرورش منطقه دانست و اظهار داشت : اگر به نیروی جوانی توجه شود و از توانایی های بالقوه آنان استفاده شود قطعا نتایج رضایت بخش و مناسبی بدست خواهد آمد.

در پایان جلسه نیز دانش آموزان به ارائه نظرات و مشکلات موجود در مدارس پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار