جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان نطنزبرگزار شد

نطنز، اصفهان (پانا) - مدیرآموزش وپرورش نطنز در جلسه کمیته دانش آموزی وفرهنگیان ستاد دهه فجر شهرستان نطنز ضمن تبیین اهمیت بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و استفاده از این فرصت در جهت گسترش فضای وحدت ،همدلی و همبستگی بر اجرای برنامه ها با رویکرد امید به آیند، جذاب ،اقناعی وبا نشاط برای دانش آموزان وفرهنگیان تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۸۰۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان نطنزبرگزار شد

مدیر آموزش و پرورش در این جلسه خاطر نشان کرد: وظیفه ما در آموزش و پرورش این است که دستاورد‌های انقلاب را سینه به سینه برای دانش آموزان نقل کنیم و در جلسات انجمن اولیا از راویان انقلاب دعوت نماییم تا از رشادت های شهدا برای نسل بعد انقلاب صحبت کنند.

چاوش پور گفت : این امنیت و آرامش امروز ما حاصل ازخود گذشتگی و جان فشانی شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس است و باید از این برکات صیانت نماییم.

در ادامه جلسه حسینی معاون پرورشی به تشریح برنامه های پرورشی در اداره و مدارس پرداخت و گفت: ما باید دانش آموزان را با دستاوردهای انقلاب آشنا نموده و برگزاری کرسی آزاد اندیشی و دعوت از راویان در مدارس ضروری به نظر می رسد .

این جلسه که با حضور مدیر ،معاونین و جمعی از کارشناسان آموزش وپرورش،مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان ،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رییس اداره تبلیغات اسلامی ، کارشناس نیروی انتظامی ، کارشناس فرمانداری و حوزه علمیه برگزار شد حاضرین به برنامه ریزی جهت هر چه باشکوه تر برگزار نمودن جشن چهل سالگی انقلاب تاکید نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار