علیرضا کاظمی: فلسفه وجودی پانا، قرار دادن فکر تربیتی در اختیار دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش فلسفه وجودی پانا را قرار دادن فکر تربیتی در اختیار دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۸۷۸۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا کاظمی: فلسفه وجودی پانا، قرار دادن فکر تربیتی در اختیار دانش‌آموزان است

علیرضا کاظمی در گردهمایی نمایندگان خبری استان‌ها گفت: «ما با شرایط آرمانی فاصله زیادی داریم، این نشست آغازی برای حرکت در ابعاد مختلف پانا است. اعتقاد من این است که پانا می‌تواند بزرگترین رسانه کشور از منظر ظرفیتی باشد.»

او ادامه داد: «با ظرفیتی که پانا دارد می‌تواند بزرگترین شبکه کشور باشد. ما هنوز به شعار یک مدرسه یک خبرنگار دست نیافته‌ایم. بعد از دست‌یابی این شعار باید در فاز های دیگر هر کلاس یک خبرنگار اقدام کنیم.»

کاظمی افزود: «قدرت رسانه‌ای خبرگزاری پانا در تولید محتوایی بی‌نظیر است. باید شبکه‌ای به وجود آوریم که دانش‌آموزان در آن ساماندهی شوند و این سامان‌دهی باید هدف داشته باشد.»

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: «پانا می‌تواند جایگاهی بالاتر از روابط عمومی داشته باشد. آموزش و پرورش امروز نیاز به پوشش خبری پانا دارد و اگر پانا وظیفه خود را درست انجام دهد رسانه اول می‌شود.»

او ادامه داد: «ما در پانا به دنبال ماموریت حرفه‌ای و تربیتی هستیم. من با بازدید از دانش‌آموزان استان‌ها می‌بینم که دانش‌آموزان ما از بصیرت و بینش سیاسی برخوردار هستند و این بزرگترین دست آورد پانا است.»

کاظمی فلسفه وجود پانا را قرار دادن فکر تربیتی در اختیار دانش‌آموزان دانست و گفت: «ظرفیت دانش‌آموزان خبرنگار پانا باید در نظام کشور استفاده شود. دانش‌آموزان ما سرمایه‌ای هستند که قیمتی روی آن‌ها نمی‌توان گذاشت. افراد ما در پانا با دست خالی با رسانه‌های سر آمد رقابت می‌کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار