ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام شهرری

شهرری(پانا)- عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری از ایجاد فرصت های جدید شغلی برای فارغ التحصیلان این دانشگاه خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۸۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان  دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام  شهرری

هادی باقرزاده در تشریح طرح استفاده بهینه از ساختمان شیخ صدوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری برای امور آموزشی و پژوهشی و فعالیت‌های تجاری دانش‌بنیان گفت: این ساختمان تحت عنوان مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه فعالیت خود را شروع کرده و در شروع فعالیت همکاری دانشگاه با آموزش و پرورش منطقه شهرری، فرصتی شد تا از فضا و امکانات کارگاهی و سایت‌های کامپیوتر این ساختمان برای ارائه خدمات آموزشی و مهارتی در طرح برون‌سپاری هنرستان‌های کارودانش این منطقه استفاده شود.

وی در ادامه افزود:دورنمای این فعالیت احداث هنرستان غیرانتفاعی تخصصی است وبه دستوررئیس واحدمقرر شد که مدرسان این طرح از فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) تأمین شود و برای این منظور سامانه جذب مدرس در سایت دانشگاه فعال شد و حدود ۱۸۰ نفر از فارغ‌التحصیلان رشته‌های معماری، کامپیوتر، مکانیک، برق، حسابداری و ... ثبت‌نام کردند که از این میان سی و هشت نفر در ساختمان شیخ صدوق و هنرستان‌های منطقه شهرری و کهریزک مشغول به تدریس شدند.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری اظهار کرد: اشتغال این دانشجویان موجب کسب تجارب گران‌بهای آموزشی و منشأ برکات است که در ادامه فعالیت کاریشان می‌توانند از آن بهره بگیرند.

باقرزاده بابیان اینکه گسترش فعالیت‌های این مرکز که فرصت‌های جدید اشتغال برای فارغ‌التحصیلان در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی را می‌تواند فراهم کند، عنوان کرد: فاصله بین انتظار و نیاز جامعه از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و مباحث آموزشی مصوب رشته‌ها در قالب آموزش‌های آزاد مرتفع می‌شود و مهارت‌های موردنیاز اصناف و سازمان‌ها موضوعاتی است که در این مرکز به آن پرداخته خواهد شد و می‌تواند باعث کارآمدی فارغ‌التحصیلان و ورود آنها به بازار کار شود.

وی بیان کرد: معضل فارغ‌التحصیلان جویای کار با آموزش مهارت‌های مناسب بازار کار در فضای آموزشی دانشگاه در قالب دوره‌های آموزشی آزاد قابل رفع و بهبود است.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری متولی طرح آموزش‌های آزاد با هدف ارتقاء در سطح توانایی فارغ‌التحصیلان خود و دیگر افرادی که به دنبال کسب مهارت لازم هستند، این مرکز را تجهیز خواهد کرد و گسترش خواهد داد و در این راستا دست تمام استادان، فارغ‌ا‌لتحصیلان و شاغلان متخصص را برای توسعه هر چه بهتر این اقدام شایسته می‌فشارد.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار