دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور:

لزوم حفظ و تداوم دستاوردهای انقلاب اسلامی با فعالتر کردن دانش آموزان در صحنه‌های اجتماعی و انقلابی جامعه

زاهدان (پانا) -دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بر لزوم حفظ و تداوم دستاوردهای انقلاب اسلامی با فعالتر کردن دانش آموزان در صحنه‌های اجتماعی و انقلابی جامعه تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۷۷۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم حفظ و تداوم دستاوردهای انقلاب اسلامی با فعالتر کردن دانش آموزان در صحنه‌های اجتماعی و انقلابی جامعه

علیرضا نخعی در دیدار دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور اظهار داشت: دستگاه تعلیم و تربیت با مجموعه اقدامات و فعالیتهای فرهنگی ،درصدد تربیت و پرورش انسانهایی انقلابی و فکور است.

وی استان سیستان وبلوچستان را نماد همدلی، وحدت و همگرایی دانست و ادامه داد: خوشبختانه مردم فهیم این استان سالیان متمادی با بصیرت و همدلی خاصی به عنوان مرزداران غیور و همیشه در صحنه در کنار یکدیگر همزیستی مسالمت آمیزی داشته و دارند.

نخعی خلوص ،صفا و صداقت مردم این سامان را بعنوان بارزترین خصوصیت اخلاقی و رفتاری آنان برشمرد و بیان داشت: تاثیرگذاری با هم بودن و برای هم بودن مردم در تحقق برنامه ها و اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش به چشم می خورد.

در این دیدار دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور نیز با تشریح اهداف ،فعالیتها و برنامه های این اتحادیه گفت: آشنا کردن دانش‌آموزان با فرهنگ متعالی اسلام و بالا بردن سطح آگاهی آنان نسبت به مبانی عقیدتی اسلام و انقلاب اسلامی یکی از مهمترین اقدامات اتحادیه می باشد.

وی تزکیة روحی و وارستگی اخلاقی دانش آموزان و شکوفا ساختن استعدادهای خدادادی و تحقق کمالات انسانی آنان را برای درک صحیح از شرایط پیرامون جامعه بسیار مهم دانست.

حسین تاریخی افزود: حفظ و تداوم دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق هر چه فعالتر کردن دانش آموزان در صحنه‌های اجتماعی و انقلابی جامعه و مقابله هوشیارانه با توطئه‌های رنگارنگ دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی که برای انحراف فکری و مفاسد اخلاقی و اجتماعی در محیط‌های آموزشی صورت می‌گیرد ،ضرورتی انکار ناپذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار