نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی:

معلمان فرهنگ ورزش را بیش از پیش در مدارس نهادینه کنند

اراک(پانا)- نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی خواستار نهادینه شدن بیش از پیش فرهنگ ورزش در بین دانش آموزان مدارس شد.

کد مطلب: ۸۷۷۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان فرهنگ ورزش را بیش از پیش در مدارس نهادینه کنند

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، علی ابراهیمی در دومین المپیاد ورزشی فرهنگیان منطقه سربند گفت: ورزش یکی ازمفیدترین و سالم ترین سرگرمی هایی است که علاوه بر ایجاد شادی و نشاط می تواند از بسیاری آسیب های اجتماعی جلوگیری نماید.

وی ادامه داد: برگزاری المپیادهای ورزشی ویژه معلمان و دانش آموزان اقدام بسیار خوبی است که جای قدردانی دارد.

معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان مرکزی نیز ورزش را عامل اجتماعی ضروری برای افراد جامعه دانست و گفت: سلامت جسم و روح با ورزش تامین می شود و این مهم تندرستی و نشاط را با افراد جامعه به ارمغان می آورد.

مهدی دمنه افزود: افراد با ورزش خصوصا در رشته های گروهی به تقویت روحیه تعاون و همکاری می پردازند.

وی با اشاره به اجرای سند تحول بنیادین بیان کرد: در این راستا تلاش داریم فضای مدرسه را به محیطی تربیتی تبدیل کنیم و در این زمینه معلمان نقش محوری دارند.

رئیس آموزش و پرورش منطقه سربند نیز گفت: المپیاد ورزشی فرهنگیان منطقه سربند برای دومین بار با هدف تقویت روحیه همدلی، نشاط، شادی و... برگزار می شود.

امیرعبدی افزود: ورزش کسالت و تنبلی را از انسان دور و ضعف و ناتوانی را به نشاط، امید و حرکت تبدیل می کند.

دومین المپیاد ورزشی فرهنگیان منطقه سربند در 4 رشته دژابال، فوتبال دستی و طناب کشی برای برادران و 3 رشته دارت، فوتبال دستی و طناب کشی برای خواهران در سالن ورزشی دبیرستان حضرت زینب(س) شهر هندودر برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار