مهارت‌افزایی دانشجویان از اولویت‌های مهم موسسه آموزش عالی وحدت است

تربت جام (پانا) - مسئول آموزشی دانشگاه وحدت تربت جام برای بالا بردن سطح کیفی و مهارتی دانشجویان از انعقاد قرارداد با مرکز فنی و حرفه ای این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۷۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مهارت‌افزایی دانشجویان از اولویت‌های مهم موسسه آموزش عالی وحدت است

مسئول آموزشی موسسه آموزش عالی وحدت گفت: در سال تحصیلی جاری جهت بالا بردن سطح کیفی، مهارتی دانشجویان با مرکز فنی و حرفه ای قراردادی منعقد و کلاس های عملی بیشتر مورد توجه قرار میگیرد و سعی خواهیم کرد با مشارکت وهمراهی خوب مدیر و پرسنل این مجموعه در پایان ترم مدرک فنی حرفه ای آن درس کارگاهی و آزمایشگاهی نیز برای این دانشجویان صادر گردد.

حسینی، در جلسه آموزشی این دانشگاه گفت: در یک سال گذشته همکاری های خوبی با مرکز فنی و حرفه ای در خصوص استفاده از متخصصان برای تقویت آموزش های مهارتی دانشجویان داشتیم، با بخش صنعت هم همکاری های خوبی انجام شده و اقداماتی را در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نمی توان بر روی رشته های سنتی متمرکز شد و باید به علوم و رشته های جدید توجه شود، گفت: لازمه دست یافتن به علوم جدید و بالابردن سطح مهارتی دانشجو ، ارتقاء کارگاه و آزمایشگاه است که از اولویت های مهم این دانشگاه به شمار می رود.


حسینی، بر اهمیت ارتباط دانشگاه با صنعت تاکید کرد و گفت: در این خصوص طرح گذراندن دوره آموزشی مهارتی برای دانش آموختگان دوره کارشناسی و ارشد دربخش صنعت نیز تدوین شده است و به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار