مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

دانشگاه فرهنگیان باید جایگاه علمی و پژوهشی خوبی در بین سایر دانشگاه ها پیدا کند

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، در گردهمایی مدیران پیشین دانشگاه فرهنگیان استان با اشاره به توجه رهبری به دانشگاه فرهنگیان، دلیل این توجه را رویه تربیت محور این دانشگاه دانست.

کد مطلب: ۸۷۶۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه فرهنگیان باید جایگاه علمی و پژوهشی خوبی در بین سایر دانشگاه ها پیدا کند

قاسمعلی خدابنده با بیان این که اقبال عمومی برای ورود به دانشگاه فرهنگیان افزایش یافته است، اظهار داشت: در سال های اخیر به ویژه در رشته های علوم ریاضی و علوم انسانی رتبه های زیر 1000 بسیاری وارد این دانشگاه شده اند.

خدابنده ابراز امیدواری کرد با ورود نسل جدید و با استعداد به دانشگاه فرهنگیان، این دانشگاه جایگاه علمی و پژوهشی خوبی هم در بین سایر دانشگاه ها پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان این که تلاش برای احیای مراکز تربیت معلم آغاز شده است، اعلام کرد: مجوز دانشگاه فرهنگیان گناباد صادر شده است و این دانشگاه از نیم سال آینده با پذیرش گروهی از دانشجویان ماده 28 فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد تا سال تحصیلی آینده مرکز تربیت معلم خواهران قوچان نیز آغاز به کار کند.

خدابنده با اعلام آمادگی آموزش و پرورش خراسان رضوی برای همکاری با دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این اداره کل آماده است از نظر فضا، امکانات، تجهیزات و کمک به تأمین نیروی انسانی با دانشگاه فرهنگیان همکاری کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار