آغاز گردهمایی معاونین پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی  

افتتاحیه گردهمایی دو روزه معاونین پرورشی و فرهنگی ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۵۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز گردهمایی معاونین پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی  

علیرضا مالک اشرفی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان صبح امروز در مراسم افتتاحیه این گردهمایی ضمن اشاره به چالش های برون حوزه ای این معاونت گفت: معاونت پرورشی همچون سنوات گذشته در بخش های مختلف رتبه های ممتاز کشوری کسب کرده است و امسال نیز به طور ویژه در مسابقات فرهنگی و هنری از لحاظ تعداد رتبه های برتر کسب شده بی نظیر عمل کرده است که تعداد رتبه ها دو برابر استان دوم کشور است و این موفقیت مرهون تلاش های شما عزیزان در ادارت می باشد.
وی ادامه داد: بخش عمده کار در حوزه پرورشی دانش آموزی است و به این منظور ارتباط موثری با تشکل های دانش آموزی مد نظر است که تشکل ها نیز در مدارس استان نقش خوبی ایفا می کنند.
لازم به ذکر است گردهمایی دو روزه معاونین پرورشی و تربیت بدنی استان با هدف تبیین برنامه های حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی در سال تحصیلی جاری، انتقال تجربیات و دانش افزایی در مرکز رفاهی فرهنگیان امام علی (ع) مشهد برگزار می شود.
در این دوره علاوه بر سخنرانی مدیر کل آموزش و پرورش و معاونین اداره کل 4 کارگاه آموزشی و توانمند سازی بخش های مختلف حوزه پرورشی برگزار می شود.

در حاشیه این برنامه نیز از از دو پوستر مربوط به مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزی و مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزی سال تحصیلی جاری رو نمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار