نشست کارگروه تخصصی تولید محتوای آموزشی همیاران آب در مدارس برگزار شد

ارومیه (پانا)- – نشست کارگروه تخصصی تولید محتوای آموزشی همیاران آب در مدارس با هدف فرهنگ سازی مصرف آب با حضور مسئولین ستاد احیای دریاچه ارومیه، اعضای پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه و اساتید دانشگاهی در محل سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۵۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست کارگروه تخصصی تولید محتوای آموزشی همیاران آب در مدارس برگزار شد

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی در این نشست به برنامه ریزی های آموزش و پرورش برای مشارکت در فرهنگ سازی مصرف آب گفت: تشکل سازی و ایجاد یک گروه خاص برای توجه به مصرف آب ، مورد هدف سازمان دانش آموزی است.


حسین عباس زاده گفت: باهم زیستن و در طبیعت زیستن یکی از منش های 12 گانه اعضای سازمان دانش آموزی است که در این راستا 6 هزار دانش آموز در در قالب تشکل دانش آموزی همیاران آب آموزش های لازم طئوری و عملی در این خصوص را فراگرفته و در قالب یارگیری با سایر دانش آموزان و اعضای خانواده در میان می گذارند.


وی برگزاری اردوهای آموزشی، مسابقه روزنامه دیواری، قصه های ماندگار پدربزرگان و مادربزرگان، کرسی های آزاد اندیشی و ...را از جمله مهمترین عناوین برنامه های برنامه ریزی شده سازمان دانش آموزی استان با همکاری ستاد احیای دریاچه ارومیه و کارگروه فرهنگی و اجتماعی این ستاد عنوان کرد.

رییس پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه نیز در این نشست به لزوم اجرای طرح های فرهنگ سازی در حوزه دانش آموزی اشاره کرد و گفت: امروز توجه به آموزش و پرورش و فعالیت های دانش آموزی لزوم تغییر و تحول در همه ابعاد جامعه است.


زینال زاده گفت: بازدهی پروژه های فرهنگی نیازمند زمان هستند؛ این برنامه ها در حوزه دانش آموزی باید به آموزش استفاده صحیح از آب و منابع آبی منجر شوند.

در پایان این نشست مقرر گردید محتوای لازم برای آموزش اعضای تشکل همیاران آب از سوی اعضای این ستاد تولید و تأیید گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار