معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان:

مربیان پیش دبستانی استان کردستان در همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی خوش درخشیدند

سنندج(پانا)-معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از از راهیابی 20 مقاله از استان کردستان به بخش مقالات همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۵۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
مربیان پیش دبستانی استان  کردستان در همایش ملی هویت کودکان ایرانی اسلامی خوش درخشیدند

صدیقه عبدالهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: صبریه یوسفی از مربیان پیش دبستانی ناحیه دو سنندج توانست رتبه سوم قصه گویی همایش هویت ملی کودکان ایران اسلامی را کسب نماید.

وی همچنین از راهیابی 20 مقاله از استان کردستان به بخش مقالات همایش خبر داد و گفت: از میان آثار ارسالی به دبیرخانه همایش، 6 اثر به عنوان آثار برگزیده به بخش نهایی راه یافتند که از این میان مقالات شادی و سیران محمدی و خلیل زندی جزو این آثار بودند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی به مدت دو روز در استان یزد و با ارسال بیش از 2 هزار اثر در قالب های عکس، قصه گویی، آواها و نواها، فیلم، دکلمه و مقاله با موضوع هویت ملی کودکان ایران اسلامی برگزار شذ .

عبدالهی با بیان اینکه تکوین و تثبیت هویت یکپارچه کودکان از مهمترین مباحث طرح شده در سند تحول بنیادین است که مستلزم ارائه داده ها و اطلاعات مرتبط با فرهنگ ملی و ارزش های دینی و بومی است؛ تاکید کرد: اجرای برنامه هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستان پیش نیاز موثر در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین برای تربیت آینده سازان کشور است و سرمایه گذاری در دوره پیش دبستانی نتایج پیشگیرانه از آسیب های دوران نوجوانی، جوانی و بزرگسالی را در پی دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار