معاون آموزش ابتدایی خبرداد:

کسب رتبه دوم کشوری نوآموزان، معلمان و مربیان پیش دبستانی سیستان و بلوچستان

زاهدان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی سیستان و بلوچستان گفت: از بین 2 هزارو 200 اثر ارائه شده به همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی، 19 اثر رتبه کشوری کسب کردند که 4 رتبه و اثر متعلق به نوآموزان، معلمان و مربیان استان سیستان و بلوچستان بوده است.

کد مطلب: ۸۷۳۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دوم کشوری نوآموزان، معلمان و مربیان پیش دبستانی سیستان و بلوچستان

زهرا پورملایی اظهار کرد: اسحاق شهریاری رتبه دوم کشوری از شهرستان زاهدان در بخش آواها و نواهای بومی و محلی، در بخش فیلم کوتاه سیما درویش زاده از زاهدان رتبه دوم کشوری، در بخش فیلم کوتاه ژیلا نمرودی از زاهدان رتبه دوم کشوری و در بخش دکلمه خوانی عطیه رخشانی از چابهار رتبه دوم کشوری راکسب کردند.

وی ادامه داد: مقالات علمی با موضوع هویت ملی کودکان ایران اسلامی از استان به همایش ارسال شده بود که مقالات خانم ها فاطمه حیدری امین، فاطمه سلیمی، سمانه سلحشور و زهرا مرتضوی منتخب شناخته شده و آثار آنها به چاپ رسیده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل تصریح کرد: یکی از اصلی ترین مباحث سند تحول بنیادین آموزش وپرورش، بحث تقویت هویت ملی کودکان ایران اسلامی است.

وی با اشاره به این که همایش هویت ملی کودکان حول دو مفهوم مهم کودکی و هویت برگزار شده است افزود: نظام های آموزشی به دوره کودکی و پیش دبستانی اهمیت ویژه ای دارند زیرا بخش عظیمی از شخصیت و هویت افراد در این دوره شکل میگیرد ، از این رو تربیت کودکان و هویت بخشی به آنان متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی یکی از مهمترین برنامه های معاونت آموزش ابتدایی می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار