رئیس بهزیستی شهرستان ری:

مرکز غربالگری معتادین متجاهر در جنوب پایتخت فعال شد

شهرری(پانا) - رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری از فعالیت مرکز غربالگری معتادین متجاهر در جنوب پایتخت خبر داد و گفت: معتادین متجاهر از سطح استان تهران جمع‌آوری شده و به مراکز درمان ترک اعتیاد در جنوب پایتخت انتقال می‌یابند.

کد مطلب: ۸۷۵۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مرکز غربالگری معتادین متجاهر در جنوب پایتخت فعال شد

مینا رجایی با اعلام این خبر اظهار داشت: افراد معتادی که به هیچ عنوان اقدام به ترک اعتیاد نمی‌کنند و رغبتی به این کار ندارند در قالب مراکز ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر جمع‌آوری شده و تحت درمان قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: معتادین متجاهر سطح شهر همزمان با درمان اعتیاد تحت مداخلات روانشناسی و مددکاری قرار می گیرند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان متجاهر نقش قابل توجهی در افزایش امنیت و سلامت جامعه دارد،افزود: درمان معتادان و بازگشت آنان به جامعه در کاهش آسیب‌ها نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه در مراکز اقامتی ماده شانزدهم، معتادان متجاهر پذیرش و درمان می‌شوند،گفت: معتادان جمع‌آوری شده به مراکز اقامتی ترک اعتیاد سپرده می‌شوند تا پس از بهبودی کامل به آغوش جامعه و خانواده باز گردند.

رجایی به اهمیت آموزش در حوزه اعتیاد اشاره کرد و تاکید کرد:بایدجوانان و نوجوانان در جامعه با مضرات مواد مخدر آشنا شده تا از گرایش به این بلای خانمان سوز دور شده و از عواقب مصرف آن آگاه شوند.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار