دیدار رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی با فرماندار جدید شهرستان ارومیه

ارومیه(پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان آذربایجان غربی همراه با پرسنل این سازمان با فرماندار جدید شهرستان ارومیه دیدار کرد.

کد مطلب: ۸۷۴۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی با فرماندار جدید شهرستان ارومیه

فرماندار شهرستان ارومیه ضمن قدردانی از حضور اعضای سازمان دانش آموزی در این دیدار اظهار داشت: برخی فعالیت‌ها و برنامه ها با تعاملات بین دستگاهی در استان و شهرستان راهبری می شوند که تقویت این حوزه و تعامل با نهادها و دستگاه‌ها مورد هدف مجموعه فرمانداری ارومیه است.

علیرضا ملامحمدی زاده در خصوص فعالیت های دانش آموزی شهرستان نیز گفت: دانش آموزان با ذهنی باز و خلاق، نقش یاری رسانی و البته بهترین مشاور در حوزه های اجتماعی برای مسئولین را ایفا می کنند؛ مسئولین هم باید با گوشی شنوا و رویی باز این قشر را همراهی کنند.

وی گفت: سازمان دانش آموزی استان آذربایجان غربی نیز در راستای مهارت افزایی دانش آموزان و تقویت فعالیت های اجتماعی آنان نقش مهمی را می تواند ایفا کند که فعالیت های چشمگیری را در این رابطه انجام داده است. تشکل های دانش آموزی و خبرگزاری پانا از مهمترین پتانسیل های این سازمان به حساب می آیند.

رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: مجموعه فرمانداری ارومیه همواره یاری رسان فعالیت های دانش آموزی بوده و حضور آقای ملامحمدی زاده در سمت فرمانداری ارومیه و نگاه وی به این حوزه مسیر را هموارتر خواهد ساخت.

حسین عباس زاده ادامه داد: اعضای سازمان دانش آموزی را تشکل های پیشتازان، شوراهای دانش آموزی، مجلس دانش آموزی ، خبرگزاری پانا و برخی تشکل های اجتماعی و زیست محیطی دیگر تشکیل می دهند که سازمان دانش آموزی استان در اغلب این حوزه های موفقیت های خوبی را به دست آورده است؛ کسب کرسی های نائب رییس اول هییت رییسه و رییس و نایب رییس کمیسیون علمی ، آموزشی مجلس دانش آموزی کشور از مهم ترین دستاوردهای سازمان دانش آموزی استان طی سالهای جاری می باشد.

وی به انتظارات دانش آموزان از مسئولین نیز اشاره کرد و ادامه داد: دانش آموزان در برخی مواقع صرفا انتظار دیدار با مسئولین و همنشینی با آن ها را دارند، تربیت اجتماعی دانش آموزان از رفتارهای آحاد جامعه تأثیر پذیر می باشند که مسئولین نیز از این دایره خارج نیستند.

فرماندار ارومیه در پایان این نشست گفت: در طی روزهای آینده با اعضای مجلس دانش آموزی دیدار خواهیم داشت و همچنین مصاحبه ای نیز در دفتر خبرگزاری پانا انجام خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار