توجه ویژه به برگزاری جشن های مردمی و دانش آموزی

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت : آموزش و پرورش آمادگی دارد با همفکری و به دور از اختلاف سلایق و هم افزایی صفحه زرین دیگری را در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی رقم بزند.

کد مطلب: ۸۷۳۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
توجه ویژه به برگزاری جشن های مردمی و دانش آموزی

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران جلسه هماهنگی بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، کمری زاده فرمانده بسیج فرهنگیان و دانش آموزی تهران بزرگ؛ صمیمی مسئول اتحادیه انجمن اسلامی تهران، بهارلو معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، کریمی معاون پرورشی و فرهنگی و مسئولین ادارات ارزیابی عملکرد، شاهد و ایثارگران، مشارکت های مردمی و مدارس غیردولتی، فرهنگی و هنری، روابط عمومی، هلال احمر و سازمان دانش آموزی با شعار افتخار به گذشته ، امید به آینده در محل دفتر مدیرکل برگزار شد.

فولادوند در این جلسه با اشاره به اینکه امسال به صورت ویژه باید به بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پرداخته شود اظهارداشت: چنین فرصت های ویژه ای را کمتر در طول دوره مدیریت خود شاهد خواهیم بود و به همین جهت می بایست با تمام همت به تکلیف شرعی و ملی عمل کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه باید به صورت مقایسه ای دستاوردها و تفاوت های دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب برای نسل جدید بیان شود افزود: برگزاری جشن های مردمی و تفویض اختیار به دانش آموزان و دخیل کردن نسل جدید در برنامه های دهه ی فجر چهلمین سال پیروزی انقلاب اهمیت بسزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه جشن های دهه فجر نباید محدود به ده روز شود بر همکاری و مشارکت تمامی تشکل های مختلف در راستای توسعه فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی تصریح نمود.

فولادوند اضافه کرد: آموزش و پرورش آمادگی دارد با همفکری و به دور از اختلاف سلایق و هم افزایی صفحه زرین دیگری را در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی رقم بزند.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت ضمن تاکید بر برگزاری نمایشگاه ها، مسابقات؛ یادواره های مختلف؛ استفاده از تفکرات خلاق و مهارت های دانش آموزان را در برگزاری مراسم ها و فعالیت های ستاد دهه فجر خواستار شد.

وی ادامه داد: دنیای غرب هیچ زمان فکر نمی کرد انقلاب اسلامی به 40 سالگی برسد.

فولادوند همچنین در خصوص برگزاری برنامه های مخاطب محور، جنگ های شادی و انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار