معاون امور فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی:

اجرای 40 برنامه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

بجنورد(پانا)-40 برنامه اختصاصی در 40 دهستان استان خراسان شمالی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۷۳۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای 40 برنامه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

حسین یوسفی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان خراسان شمالی در این جلسه با اعلام اینکه 40 برنامه اختصاصی به مناسبت برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اجرا می‌شود، گفت: این برنامه‌های درزمینهٔ های اجتماعی، آموزشی و همچنین افتتاح طرح‌های عمرانی و مسکن اجرا می‌شود.

یوسفی بابیان اینکه به مناسبت فرارسیدن ایام بابرکت دهه مبارک فجر 40 بازدید از خانواده‌های بیمار، ایتام، ایثارگران اجرا می‌شود، ادامه داد: همچنین 40 نشست فرهنگی، اجتماعی، آموزشی نیز برای زنان سرپرست خانوار و سایر مددجویان تحت حمایت این نهاد پیش‌بینی‌شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان خراسان شمالی از افتتاح 40 طرح اشتغال به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: 40 واحد مسکونی نیز به همین مناسبت به خانوارهای تحت حمایت این نهاد واگذار می‌شود.

یوسفی به تشکیل کمیته‌های فرهنگی و اجتماعی، عمران و زیرساخت، تعاون و اشتغال روستایی و تبلیغات و اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: این کمیته‌ها، جشن‌های سالگرد انقلاب را در قالب 40 برنامه در 40 دهستان این استان اجرا می‌کنند.

وی در ادامه بابیان اینکه دشمنان برای برهم زدن و برگزار نشدن شکوهمند این مراسم و برنامه‌های ویژه آن توطئه می‌کنند، افزود: ملت ایران همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور درصحنه، سیلی محکمی به استکبار خواهند زد.

یوسفی افزود: مسئولان با حضور در بین مردم روستاها و عشایر، باید مردم را از شرایط کنونی و دسیسه‌های دشمن آگاه سازند و به تبیین خدمات و دستاوردهای نظام بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار