رئیس هیات کشتی خراسان جنوبی در خصوص مسابقات کشتی المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور بیان داشت:

تقویت روحیه ورزشکاری، تربیت ، پرورش و شکوفایی مستعدین کشتی کشور، هدف ماست

بیرجند(پانا) ـ انتخاب شهرهای مختلف برای میزبانی مسابقات ورزشی بین المللی، امکانی برای سنجش ظرفیت های ورزشی، اقامتی و فرهنگی و همچنین فرصت بزرگی برای توسعه ورزش در سراسر کشور است که باید با نیازسنجی و متناسب با ظرفیت های هر منطقه درنظر گرفته شود.

کد مطلب: ۸۷۳۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تقویت روحیه ورزشکاری، تربیت ، پرورش و شکوفایی مستعدین کشتی کشور، هدف ماست

عباس سروری رئیس هیات کشتی استان خراسان جنوبی ، در خصوص میزبانی المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور بیان داشت: استان خراسان جنوبی امسال به عنوان میزبان اولین المپیاد استعدادهای برتر کشتی کشورانتخاب شده است که با توجه به امکانات و منابع استان و برخورداری از جاذبه های فرهنگی و گردشگری می تواند زمینه ایجاد و برگزاری بسیاری از مسابقات کشوری را فراهم کند.

عباس سروری گفت: هدف از برگزاری چنین مسابقاتی در رده سنی 12 تا 15 سال، تقویت روحیه ورزشکاری، تربیت ، پرورش و شکوفایی مستعدین کشتی گیر کشور است و قهرمانی در اولویت بعد قرار می گیرد.

وی شناسایی و تقویت استعداد های بالقوه ورزشکاران وشکوفایی این استعداد ها در ورزش کشتی کشور را نتیجه برگزاری این مسابقات دانست.

رئیس هیات کشتی استان در پایان بیان داشت: میزبانی از مسابقات ملی و بین‌المللی در استان می‌تواند قدمی برای شناساندن ظرفیت ها، پتانسیل ها و امکانات موجود در استان باشد؛ خوشبختانه با ظرفیت‌های موجود در بخش ورزشی، گردشگری و میراث فرهنگی در استان می‌توانیم میزبان برگزاری مسابقات مختلف ملی و بین المللی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار