جانشین معاون فرهنگی اجتماعی سپاه:

بسیج امروز به الگوی جهانی در منطقه تبدیل‌شده است

سمنان (پانا) - جانشین معاون فرهنگی اجتماعی سپاه بابیان اینکه بسیجیان حلال تمامی مشکلات کشور هستند و پشت استکبار را به لرزه درآوردند، گفت: بسیج امروز به الگوی جهانی در منطقه تبدیل‌شده است.

کد مطلب: ۸۷۳۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
بسیج امروز به الگوی جهانی در منطقه تبدیل‌شده است

سردار هادی مقدسی جانشین معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اجتماع چهارهزارنفری بسیجیان شاهرود به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج، ضمن بیان اینکه کلام رهبر معظم انقلاب پشت استکبار را به لرزه درآورده و بسیجیان حلال تمامی مشکلات کشور در عبور از گذرگاه‌های خطرناک هستند گفت: ۴۰ سال پیش بسیجیان حرکتی را بسیجیان شروع کردند که تا به امروز به پشتوانه آن‌ها استکبار بالغ‌بر ۴۰ شکست را متحمل شده است.

وی بابیان اینکه قبل از انقلاب بیش از ۲۵ درصد مردم سواد خواندن و نوشتن نداشتند،افزود: امروز به برکت انقلاب بالغ‌بر ۹۵ درصد مردم کشور از سواد برخوردار بوده و بیشترین کرسی دانشگاه‌ها را دختران به خود اختصاص دادند.

سردار مقدسی در ادامه تصریح کرد: آمریکایی‌ها ایران را جزیره امن نام‌گذاری کرده بودند با روی کار آمدن انقلاب دست‌پاچه شدند، زیرا منافع خود را در خطر می‌دیدند، ژنرال آیزن‌هاور با اخذ مجوز ۱۰ میلیون کشته می‌خواست وارد این کارزار شود اما بافرمان امام راحل که اعلام کرد مردم به خیابان‌ها بریزند این کودتای آن‌ها را نقش بر آب شد.

وی بابیان اینکه هر آنچه آمریکا و انگلیس می‌گفت در کشور اجرا می‌شد، اضافه کرد: روزگاری شاه خائن با اسرائیل پیمان بسته بود و کشور توسط آمریکایی‌ها اداره می شد، آن‌ها ۵۸ سال بر ما حکومت کردند و در این مدت چیزی جز فقر و فلاکت عاید ما نشد.

سردار مقدسی عنوان داشت: امروز آمریکایی‌ها از شما بسیجیان که برای کشورهایی همچون سوریه، یمن و گروه‌های حزب‌الله و انصار الله و غیره الگو شدید می‌هراسند، زیرا می‌دانند شما بسیجیان با گوش فرادادن به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب با دستور آتش به اختیار از همه این مراحل عبور کرده و کشور را مجدد بر قله پیشرفت و سازندگی قرار می‌دهید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار