دیدار مدیرمنطقه 16 با مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت : مناطق جنوبی در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش بسزایی داشته و بالطبع بایستی نگاه خاص و ویژه ای به این مناطق داشت.

کد مطلب: ۸۷۳۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیرمنطقه 16  با مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران

بنابراین گزارش در این بازدید پالیزدار ضمن معرفی منطقه 16 آموزش و پرورش شهرتهران به این نکته اشاره داشت که این منطقه با اهدای بیش از 1100 شهید دانش آموز در دوران دفاع مقدس به دارالشهدای دانش آموزی شهرتهران لقب گرفته است.

وی همچنین با اشاره به برخی از مشکلات مناطق جنوبی آموزش و پرورش شهرتهران از قبیل وجود بافت فرسوده و مستهلک بودن ساختمان آموزشی بدلیل قدمت فراوان و کمبود نیروی انسانی خواستار توجه بیشتر به این مناطق شد.

در ادامه فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران ضمن خیرمقدم به این نکته اشاره داشت که مناطق جنوبی در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش بسزایی داشته و بالطبع بایستی نگاه خاص و ویژه ای به این مناطق داشت و برای تحقق این امر گام‌هایی در جهت توانمندسازی و تقویت این مناطق از قبیل تامین و افزایش منابع مالی با همیاری موسسات بخصوص شهرداری و ساماندهی نیروی انسانی و تقلیل تراکم کلاس‌ها در جنوب شهر و افزایش تقویت کیفیت آموزش برداشته شده است و در آینده نیز این توجهات بیشتر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار