رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز خبر داد ؛

سنجش و ارزیابی بیش از 42 هزار نو آموز

البرز (پانا) - عباس کشاورز، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز و دبیر اجرایی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان از ارزیابی 42472 نفر نوآموز خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۳۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
سنجش و ارزیابی بیش از  42 هزار نو آموز

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و دبیر اجرایی برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان از ارزیابی 42472نفر نوآموز خبر داد و افزود : نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان در استان البرز در 22 پایگاه سنجش ( 18 پایگاه در شهر کرج و 4 پایگاه در سایر شهرستانها ) مورد ارزیابی قرار گرفتند.

کشاورز اظهار داشت : از این تعداد نوآموز ، 35298 نفر در ارزیابی اولیه به مدارس عادی معرفی شده و تعداد 7176 نفر نوآموز به مرحله تخصصی جهت ارزیابی دقیق وضعیت بینایی ، شنوایی ، جسمی حرکتی و آمادگی تحصیلی ارجاع شدند.

وی با اشاره به اینکه برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان از سال 1372 در کشور آغاز شده است افزود :امسال افتتاحیه این برنامه در استان البرز از تاریخ 6 تیرماه در مدرسه استثنایی امام سجاد (ع) شهرستان نظرآباد برگزار گردید .

گفتنی است فعالیت پایگاه های سنجش در استان البرز از 6 تیر ماه 97 آغاز و هفته آخر آبان ماه به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار