رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی:

فعالیت های تشکیلاتی دانش آموزان موجب پیشگیری از آسیب های اجتماعی می شود

ارومیه(پانا)- رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی فعالیت های تشکیلاتی و مهارتی دانش آموزان را یکی از مهمترین راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست.

کد مطلب: ۸۷۲۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های تشکیلاتی دانش آموزان موجب پیشگیری از آسیب های اجتماعی می شود

حسین عباس زاده در جمع معاونین و مربیان پرورشی شهرستان اشنویه به ویژگی های فعالیت های تشکیلاتی اشاره کرد و اظهار داشت: کار و فعالیت تشکیلاتی از برخی آسیب های اجتماعی گریبان گیر دانش آموزان در مناطق مختلف پیشگیری می کند.

وی در این خصوص افزود: سازمان دانش آموزی یکی از بهترین بسترها برای شناسایی و پرورش استعدادهای مختلف اجتماعی و فرهنگی است.

رییس سازمان دانش آموزی استان در رابطه با نگاه مدیر کل آموزش و پرورش به فعالیت های تربیتی نیز گفت: نگاه تربیت محور و پرداخت به موضوعات اجتماعی یکی از مهمترین اولویت های مدیرکل آموزش و پرورش است، معاونت پرورشی و به طبع آن سازمان دانش آموزی نیز به عنوان بازوی اجرایی تحقق این اولویت ها برنامه ریزی های ویژه ای را صورت داده است.

عباس زاده گفت: امسال برای تقویت حس مشارکت پذیری و نوع دوستی دانش آموزی تشکیل مجمع خیرین دانش آموزی را در دستور کار قرار داده ایم که مقدمات تشکیل این مجموعه در حال انجام است.

وی افزود: مربیان تشکیلاتی و تربیتی همراه و همدل با سازمان دانش آموزی هستند و تقدیر از فعالیت های آن ها وظیفه ما به حساب می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار