مجمع خیرین مدرسه‌ساز به عنوان بزرگ‌ترین سازمان مردم‌نهاد دنیا در گینس ثبت می‌شود

مشهد(پانا) - رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان البرز اعلام کرد مراحل اولیه ثبت مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور به عنوان بزرگ‌ترین سازمان مردم نهاد جهان به پایان رسیده است.

کد مطلب: ۸۷۲۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مجمع خیرین مدرسه‌ساز به عنوان بزرگ‌ترین سازمان مردم‌نهاد دنیا در گینس ثبت می‌شود

محمدرضا اسپرورین در گفت‌و‌گو با پانا گفت: مجمع خیرین مدرسه‌ساز ایران به عنوان مجمعی که بالای 23 هزار نفر عضو رسمی و 625 هزار نفر عضو غیر رسمی و حامی دارد؛ در گینس به عنوان بزرگ‌ترین سازمان مردم‌نهاد دنیا در حال ثبت است و این مایه مباهات و افتخار ماست که از این به بعد هر کجا نام ایران و ایرانی مطرح می‌شود در کنار آن خیر بودن مردم ایران به چشم خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: مردم کشور ما انسان‌هایی فهیم و خردمندند و در هر جایی که بحث نیکوکاری و کار خیر است نقش‌آفرینی می‌کنند. در ایران هشتاد درصد مردم زمینه کار خیر را دارند و تنها نیاز به یک انگیزه دارند. من اولین مدرسه‌ام را در سال 73 و با حقوقی که از نظام پزشکی دریافت می‌کردم در منطقه‌ای محروم ساختم و لذتی که این ماجرا برایم به ارمغان آورد باعث شد به این کار ادامه دهم.

اسپرورین با بیان اینکه مجمع خیرین استان البرز آخرین مجمعی است که در کشور تاسیس شده اعلام کرد: امسال مفتخریم اولین ارگان و مجمعی در کل کشور باشیم که نود و شش درصد از تعهدات خیران را به اجرا در می‌آورد و در این امر رتبه اول کشوری را کسب کنیم.

رئیس مجمع خیرین استان البرز افزود: مجمع خیرین باید طوری رفتار کند که بقیه ارگان‌ها به آن جذب شوند. در استان البرز مدیر کل نوسازی استان، مدیر کل آموزش و پرورش، استاندار و همه نهادها و ارگان ها تماما از مجمع خیرین حمایت می‌کنند و موفقیتی که تاکنون برای ما به دست آمده است مرهون همین هماهنگی و همدلی مسئولان و مردم بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار