دیدار جمعی از بسیجیان خوسف با امام جمعه

خوسف (پانا) - به مناسبت هفته بسیج جمعی از کارکنان ناحیه سپاه ، حوزه های محلات و بسیجیان شهرستان در محل مسجد باقرالعلوم (ع) با عنوان پیوند با ولایت با امام جمعه خوسف دیدار کردند .

کد مطلب: ۸۷۲۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار جمعی از بسیجیان خوسف با امام جمعه

حجت الاسلام والمسلمین حامد شاه بیکی امام جمعه خوسف در این نشست با تبریک هفته بسیج و وحدت گفت: جریان بسیج چیز جدیدی نیست بلکه از زمان شکل گیری اسلام با ولایت پیوند خورده و در طول تاریخ نیز افراد و گروههایی با در دست داشتن این پرچم نقش آفرین بوده اند تا زمان پیروزی انقلاب که به فرمان امام راحل این جریان و تشکل سازمان یافته شد و به عنوان حامی ولایت ، کشور و نظام در دفاع مقدس و صحنه های مختلف حماسه آفرین بود و امروز نیز تحت امر ولایت فقیه همینطور است.


شاه بیکی با بیان اینکه امروز همه شیاطین عالم دست به دست هم داده اند تا این پرچم را از دست جریان بسیج بگیرند ، افزود: دشمن هدف ، فکر ، اندیشه و اصل نظام را هدف قرار داده و وظیفه ما امروز به فرموده مقام عظمای ولایت حضور در وسط معرکه جنگ فرهنگی و نرم دشمن می باشد که باز هم بسیج پیشقدم است و همه وظیفه داریم مسیری که بسیجیان و شهدا برای ما ترسیم کرده اند را ادامه دهیم و به معنای واقعی بسیجی باشیم و دل و جانمان را با اهل بیت ، ولایت و شهدا گره بزنیم .


وی اشاره هم به حضور بسیجیان در جریان مقاومت کرد و افزود: امروز تفکر بسیجی بر سراسر جهان سایه افکنده و کشور اسلامی ما در قله های پیشرفت قرار دارد و اینکه جریان مقاومت در کشورهای اسلامی شکل گرفت و کشورهای فلسطین ، لبنان، سوریه ، عراق و ... توانستند به پیروزی هایی دست پیدا کنند به برکت تفکر بسیجی بود و اگر دشمن در همه جا شکست خورد و تحریم ها بر کشور ما را به عنوان آخرین حربه قرار داد ، مقاومت تنها راه حل آن است که باید با سختی و ساز و کارهای سالم از این گردنه عبور کنیم و وحدت و همدلی بر محور ولایت را حفظ کنیم تا ان شاء ا... با وحدت خودمان ، جامعه اسلامی، جهان اسلام و تمدن اسلامی با پرچمداری تفکر ناب شیعی شکل بگیرد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خوسف نیز در ابتدای برنامه با تبریک هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی لازمه کار بسیج است که در مجموعه کشور حاکم است و بسیج متعلق به همه مردم و مسئولان است و همه باید از این نهالی که امام راحل غرس کرده اند بهره مند شوند و هر جا و در هر اداره و نهادی که این تفکر نباشد مشکل ایجاد می کند.


بشیری افزود: یکی از اهداف بسیج خدمت به محرومان و دفاع از مردم مظلوم است و تاکنون خیلی از کشورها از تفکر بسیج درس گرفته اند و جریان های مختلف شکل گرفته و امسال نیز در هفته بسیج به منظور دفاع از مردم مظلوم یمن برنامه های مختلفی از جمله روشنگری و راهپیمایی برگزار می شود و دشمن بداند که هر ضربه ای که می خورد از این تفکر بسیجی است .تنظیم :محمد حسن مشمولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار