دبیر اجرایی هفته بسیج خراسان جنوبی خبر داد:

اجرای 2 هزار و 500 برنامه در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - دبیر اجرایی هفته بسیج خراسان جنوبی گفت: در هفته بسیج سال 97، بیش از 2 هزار و 500 برنامه در خراسان جنوبی در قالب 40 سرفصل به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۸۷۱۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای 2 هزار و 500 برنامه در خراسان جنوبی

سرهنگ سید رضا برات زاده دبیر اجرایی هفته بسیج خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی و بزرگترین سازمان مردمی در سطح جهان است.

سرهنگ برات زاده گفت: در جهان هیچ تشکلی به قدر و وسعت بسیج دیده نمی شود و بسیج گره گشای مشکلات می باشد به طوری که در مواقع حساس ، یاری دهنده نظام بوده است.

دبیر اجرایی هفته بسیج خراسان جنوبی در ادامه گفت: دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی نیز به این مسئله اذعان کرده اند که بسیج بزرگترین مجموعه ای است که میتواند مشکلات مختلف را حل کند به طوری که توانسته است به خوبی ماموریت های خود را به انجام برساند.

وی در ادامه در خصوص برنامه های پیش بینی شده برای هفته بسیج در خراسان جنوبی گفت: در هفته بسیج سال 97 ، بیش از 2 هزار و 500 برنامه در خراسان جنوبی با شعار بسیج مظهر ایستادگی ، پیشرفت ، وحدت و خدمت در قالب 40 سرفصل به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

سرهنگ برات زاده گفت: افتتاح طرح های خرد و کلان در حوزه اقتصاد مقاومتی ، یکی از مهمترین برنامه های پیش بینی شده می باشد به گونه ای که در حوزه افتتاح طرح های خرد ، 9 پروژه به مبلغ بیش از 900 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

دبیر اجرایی هفته بسیج خراسان جنوبی افزود: در بخش دیگری از افتتاح پروژه ها ، 120 کارگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان به بهره برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: اعزام گروه های جهادی به مناطق مختلف استان از دیگر برنامه های پیش بینی شده است به گونه ای که از 28 آبان تا 20 آذرماه، 125 گروه جهادی با متوسط تعداد 12 تا 15 نفردر هر گروه، جهت خدمات عمرانی و خدماتی به مناطق محروم اعزام می شوند.

سرهنگ برات زاده گفت:کلاس های خدمت نیز جهت همکاری دانش آموزان با مردم در مناطق محروم ، در این هفته و در خارج از ساعات درسی در سطح مدارس برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی هفته بسیج خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری برنامه محوری حماسه حضور در بیرجند گفت: این برنامه در روز 5 اذر همزمان با روز تاسیس بسیج برگزار خواهد شد و نیز جشن وحدت به مناسبت ولادت پیامبر و امام صادق (ع) در پایگاه بسیج اهل سنت بیرجند برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این هفته ، 13 پایگاه بسیج و 2 حوزه مقاومت بسیج با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان در سطح مناطق مختلف استان به بهره برداری خواهد رسید.

سرهنگ برات زاده گفت: یکی از برنامه های مهم در این هفته همایش سران و قبایل عشایر استان خواهد بود که در شهرستان نهبندان برگزار می شود و با اجرای بازی های بومی و محلی همراه خواهد بود.

دبیر اجرایی هفته بسیج خراسان جنوبی در پایان گفت: برگزاری محافل انس با قرآن ، میقات الصالحین در روز جمعه یک آذر ، غبار روبی مزار شهدا ، دیدار با نماینده ولی فقیه ، اجرای طرح مرآت و ... از دیگر برنامه های پیش بینی شده می باشد.

سرهنگ مهدی صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند نیز در این جلسه گفت:در شهرستان بیرجند، 40 برنامه به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد .

سرهنگ صادق احمدی ادامه داد:این برنامه ها در سطوح پایگاهی ، حوزه ای و ناحیه مقاومت بسیج برگزار خواهد شد که از 29 آبان آغاز خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند گفت: برگزاری نمایشگاه از حرا تا حرم و بازدید بیش از 1000 نفر از بسیجیان دانش آموز از این نمایشگاه در هر روز از جمله مهمترین برنامه های پیش بینی شده می باشد.

سرهنگ صادق احمدی گفت: در این نمایشگاه حدود 20 غرفه، به فروش محصولات اقتصاد مقاومتی خواهند پرداخت.

وی افزود: در روز 2 آذر نیز 200 حلقه صالحین شهرستان بیرجند طی برنامه میقات صالحین در میعادگاه نماز جمعه شهرستان بیرجند دور یکدیگر جمع خواهند شد و حلقه های خود را برگزار خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند گفت: برنامه حماسه حضور با شرکت 10 هزار نفر از بسیجیان اقشار مختلف در 5 آذر در حسینیه جماران بیرجند برگزار خواهد شد.

سرهنگ صادق احمدی گفت: در این برنامه سردار احمدی سخنرانی خواهد کرد.

وی افزود: برنامه افتتاحیه طرح شهید بهنام محمدی با هدف آشنایی دانش آموزان با فضای مسجد ، در 7 مدرسه دوره اول متوسطه بیرجند برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیرجند اظهار کرد: 10 میز خدمت برای همشهریان بیرجندی در مساجد راه اندازی خواهد شد .

سرهنگ صادق احمدی گفت: در قالب طرح سراسری هزار پزشک در هزار مسجد ، 200 پزشک در دویست مسجد استان مستقر خواهند شد و به ویزیت بیماران مشغول خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار