معاون آموزش ابتدائی آموزش و پروش استان مرکزی:

برنامه تدبیر در دوره ابتدائی برنامه محوری در مدرسه را نهادینه می کند

اراک(پانا)- معاون آموزش ابتدائی آموزش و پروش استان مرکزی نهادینه شدن برنامه محوری در مدارس را از فواید اجرای طرح برنامه تدبیر در دوره ابتدائی دانست.

کد مطلب: ۸۷۱۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه تدبیر در دوره ابتدائی برنامه محوری در مدرسه را نهادینه می کند

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، غلامی در گردهمایی قطبی مدیران مدارس ابتدائی که در شهرستان فراهان برگزار شد، افزود: بهبود فرآیند مدیریت مدرسه و نهادینه سازی فرهنگ مشارکت و کار گروهی در مدرسه از دیگر اهدافی است که با اجرای این برنامه محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: کیفیت بخشی به آموزش ابتدائی، بهسازی، آموزش و توانمند سازی نیروهای انسانی، توسعه کمی و کیفی دوره پیش دبستانی نیز از محورهای برنامه ریزی بشمار می رود.

مدیر آموزش و پرورش فراهان نیز با بیان اینکه در اصول مدیریتی و راهبری آموزشی مدیران به 4 گروه تقسیم می شوند گفت: یک گروه مدیران اجتناب کننده هستند که برنامه جدیدی را نمی پذیرند، و مدیران نظاره گر که فقط ناظر به اجرای همکاران هستند گروه دوم را تشکیل می دهند.

ارتگلی فراهانی مدیران حل کننده مسئله که مدیران طراز اولی هستند که در هنگام بحران راه های حل مسئله را دارند و مدیران مسئله یاب یا بروز که به بحران های آتی فکر کرده و از به وجود آمدن آن جلوگیری می کنند 2 گروه دیگر مدیران را تشکیل می دهند.

در این گردهمایی که مدیران شهرستان های کمیجان، تفرش، آشتیان و فراهان در آن حضور داشتند مدرس برنامه تدبیر به صورت عملی و کارگاهی، آموزش های لازم را برای مدیران ارائه نمود و به سوالات آنها پاسخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار