جشنواره‌‌ها محلی برای ارائه‌ی دستاوردها و تعامل کانون‌های فرهنگی و تربیتی است

کرمانشاه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه در سومین جشنواره‌ی دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی گفت: جشنواره‌‌ها، محلی برای ارائه‌ی دستاوردها و تعامل کانون‌های فرهنگی و تربیتی است.

کد مطلب: ۸۷۰۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره‌‌ها محلی برای ارائه‌ی دستاوردها و تعامل کانون‌های فرهنگی و تربیتی است

سید مجتبی موسوی در سومین جشنواره‌ی دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی گفت: پس از اعلام کارشناسی کانون‌های فرهنگی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش، دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی استان پس از جمع‌آوری و انتقال، در سومین جشنواره‌ی دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی و غرفه‌ی نمایشگاه استان به معرض نمایش درآمد.

وی افزود: در این جشنواره که هر دو سال یکبار جهت ارائه‌ی توانمندی‌ها و دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی برگزار می‌گردد، استان کرمانشاه با حضور 50 درصد از مدیران کانون‌ها و ارائه‌ی بیش از 200 اثر ارزشمند دانش‌آموزی در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، گلیم، جاجیم، چرم‌دوزی، انواع بافتنی‌ها، گیوه، شال، اوریگامی، تابلو فرش، ویترای، امور تزئینات و ... شرکت کرده‌است. همچنین دو نفر از دانش‌آموزان هنرمند رشته‌های مجسمه‌سازی و گیوه‌بافی به همراه مربیان خود، کارگاه مهارتی را دایر کرده‌اند.

این مقام ﻣﺴئول آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود ﺗﺄکید کرد: جشنواره‌‌ها، محلی برای ارائه‌ی دستاوردها و تعامل کانون‌های فرهنگی و تربیتی است و خوشبختانه در استان کرمانشاه، 33 کانون فرهنگی و تربیتی وجود دارد که در فصول مختلف سال به انجام فوق برنامه‌ها مشغول هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار