درخشش کانون‌های فرهنگی تربیتی فارس در کشور و کسب مقام نخست این دوره از جشنواره

شیراز (پانا) - استان فارس موفق به کسب رتبه نخست سومین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور شد.

کد مطلب: ۸۷۰۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش کانون‌های فرهنگی تربیتی فارس  در  کشور و  کسب مقام نخست این دوره از جشنواره

مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره دستاوردهای کانونهای فرهنگی تربیتی کل کشوربرگزار شد و استان فارس حائز رتبه اول در این جشنواره شد.

معاون مدیر کل فرهنگی و هنری اردوها و فضا های پرورشی وزارت آموزش و پرورش در جمع مدیران کانونهای فارس و عوامل اجرایی اردوگاه باهنر تهران گفت :در این جشنواره بسیار ارزشمند که در واقع هدف، نمایش تلاش های خالصانه دانش آموزان و فرهنگیان است شاهد اخلاص در کار و عمل شما عزیزان بوده ام.

هانی معلمی گفت: اخلاص در کار و عمل را باید در کانونها جستجو کرد، این جشنواره نمایشگاهی از زحمات و تلاشهای همه استانها از اقصی نقاط کشور است ودستاوردهای دانش آموزان در کانونها را به منصه ظهور گذاشته اند.

او این موفقیت را به مدیر کل آموزش و پرورش ،معاون پرورشی و رئیس اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی و کارشناس مسئول فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس تبریک گفت و افزود: "استان فارس در این جشنواره خوش درخشید و این درخشش باشکوه شما را ارج می نهیم و خدا قوت میگوییم."

مدیر اردوگاه کشوری شهید باهنر تهران نیز گفت: استان فارس در تمامی جشنواره ها و اردوها رونق بخش تمام برنامه های ملی ما هستند و واقعا جای تبریک دارد.

علی عراقی افزود: نهایت تشکر و سپاس و قدر دانی را از کارشناس مسئول فضاهای پرورشی استان فارس را دارم که با مدیریت و مشارکت خوب خود در برنامه های ملی و اردوهای مرزی دلسوزانه ما را همراهی میکنند.

در پایان هرمز جعفری محورهای ارزیابی سومین جشنواره کانونهای فرهنگی تربیتی را تشریح نمود و از زحمات بی وقفه و خالصانه کارشناس کانون استان فارس تقدیر و تشکر کرد،همچنین از معاون مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی و عوامل اجرایی اردوگاه شهید باهنر تهران و زهرا نیک زاده و پیش کسوت کانونی، مجید عطاری تجلیل بعمل آمد.

تعداد کانون های فعال در فارس ۱۲۶ کانون است که از این تعداد ۸ کانون در شیراز فعال است.

هدف از برگزاری این جشنواره تبادل تجربیات کانونها در کشور با یکدیگر است تا بتوانند دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و در پایان از دانش و تجربیات یکدیگر در راستای تحقق اهداف کانونها استفاده نمایند.

سومین جشنواره دو سالانه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی از 19 لغایت 23 ابان ماه در محل اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

خبرنگار: مریم رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار