جلسه هم اندیشی چهل و هشتمین جشنواره فیلم رشد

تهران (پانا) - جلسه هم اندیشی برگزاری چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی رشد در دفتر معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی شهر تهران برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۷۰۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم اندیشی چهل و هشتمین جشنواره فیلم رشد

این جلسه با حضور جمعی از نمایندگان مناطق، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی، رئیس و کارشناسان گروه تولید و تحلیل محتوای آموزشی و پرورشی شهر تهران برگزار گردید. ابوالقاسم حدادی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل با تقدیر و تشکر از نحوه اجرای این جشنواره در سنوات گذشته، آن را جشنواره ای با هدف های آموزشی و تربیتی که بیانگر نقش مؤثر و عمیق سینما و هنر نمایش بر مخاطبان، اثر بخش توصیف کرده است و برگزاری و لزوم تشویق و ترغیب فرهنگیان، جهت شرکت در چنین جشنواره هایی را مهم دانسته و علاوه بر نیازسنجی، مخاطب شناسی، هدفمند بودن کارها بر شناسایی و استفاده از افراد با تجربه در این نوع فعالیتها تاکید داشته اند.

در ادامه جلسه عباسعلی زارعی رئیس گروه تولید و تحلیل محتوای آموزشی و پرورشی شهر تهران با اشاره به اینکه جشنواره بین المللی فیلم رشد به عنوان نخستین جشنواره ی علمی، آموزشی و تربیتی ایران با برگزاری منظم و منسجم دوره های گذشته خود، یکی از پرمخاطب ترین جشنواره های سینمایی کشور است، موجب حضور ده ها کارگردان برجسته ایران و جهان، منتقدان سینما و فیلم سازان دانش آموز و فرهنگیان خلاق و نوآور که با نگاهی تازه به جهان پیرامون خویش توانسته اند آموزش را از بستر کتاب های درسی خارج و آن را به پهنه ی وسیع هنر هفتم منتقل نمایند، شده است و تولیدات این جشنواره را متناسب با اهداف سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی، همسو با رویکرد کتابهای درسی و کاملا علمی، آموزشی و تربیتی دانستند. همچنین در ادامه جلسه ایشان به بیان اهداف برگزاری جشنواره و نکات مهم اجرایی از جمله؛ حضور فعال، مستمر و خستگی ناپذیر مسئولان اجرایی در سطح استان (مدارس، مناطق و اداره کل)، تلاش در ارتقاء کیفیت برگزاری این ماموریت مهم و رعایت مسائل ایمنی، نظم، دقت در فرآیند اجرای باشکوه جشنواره مذکور در مراکز اکران فیلمها (کانونها، مدارس، سینما و سالن نمایش) پرداختند.

زارعی بیان داشتند فیلم های چهل و هشتمین جشنواره بین المللی رشد از تاریخ 26 آبان ماه سال جاری به مدت 5 روز در 7 مرکز منتخب شهر تهران که اسامی و آدرس آن ذیلا می آید به نمایش گذاشته می شود.

مراکز اکران فیلم های چهل و هشتمین جشنواره بین المللی رشد آموزش و پرورش شهر تهران؛

کانون فرهنگی، تربیتی امام خمینی (ره) منطقه 2 : کوی نصر خیابان ناظریان قمی، خیابان سیزدهم، مقابل آموزش و پرورش منطقه 2

دبستان دخترانه رازی منطقه 3 : خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، جنب بیمارستان ناجا

سینما فلسطین منطقه 6 : میدان فلسطین، خیابان طالقانی، نبش خیابان برادران مظفر

دبیرستان شهید مهرنامی منطقه 8 : تهران پارس، خیابان 109، خیابان 124

کانون فرهنگی شهید مطهری منطقه 15 : خیابان شوش غربی، خیابان هلال احمر، خیابان دشتبان زاده، جنب پاساژ نور

دبیرستان فرزانگان 5 منطقه 18 : آیت اله سعیدی، بلوار معلم، میدان معلم، خیابان شهید آقایی (حیدری شمالی)، مقابل دادسرا، جنب اداره برق سینا

تالار معلم منطقه 19 : انتهای خط نازی آباد، ابتدای خیابان بهمن یار، نبش میدان، آموزش و پرورش منطقه 19

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار