آیین افتتاحیه آموزشگاه شهدای بانک ملی شهرستان سمیرم برگزار شد

سمیرم، اصفهان (پانا) - آئین افتتاح و بهره برداری از آموزشگاه شهدای بانک ملی سمیرم با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان برگزار شد .

کد مطلب: ۸۶۹۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه آموزشگاه شهدای بانک ملی شهرستان سمیرم برگزار شد

این برنامه با حضور رئیس و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ،معاون اداره کل نوسازی استان،رئیس بانک های شعب استان، نماینده مردم شهرستان سمیرم در مجلس شورای اسلامی و رؤسای ادارات و دوایر دولتی شهرستان سمیرم برگزار شد .

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان در آیین افتتاح مدرسه شهدای بانک ملی شهر حنا اظهار کرد: یکی از نشانه‌های توسعه پایدار در هر کشور، نیروی انسانی آن است و مدرسه دورانی طلایی زندگی برای همه افراد خواهد بود.

زهره میردامادیان افزود: تجهیز، بهسازی و نوسازی مدارس برای تأمین بهترین مکان برای تعلیم و تعلم و پرورش نیروی انسانی، از بزرگترین اقدامات فرهنگی است.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان، با تأکید بر اینکه هوشمند کردن مدارس از دیگر نیازهای مهم آموزش و پرورش است، تصریح کرد: خیران در بهبود وضعیت فضاهای آموزشی نقش مهمی ایفا می‌کنند و بار بزرگی از مشکلات آموزش و پرورش را با دستان خود بر می‌دارند.

محمد نادری، مدیر آموزش و پرورش سمیرم با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در جامعه اظهار کرد: دانش آموزان امروز از بهره هوشی بالایی برخوردار هستند چراکه استفاده از وسایل بروز و آموزشی نوین تاثیر به سزایی در بهبود فرایند یادگیری آنها دارد.

وی با اشاره به فعالیت خیران مدرسه ساز در این شهرستان تصریح کرد: مدرسه سازی یکی از کارهای خیر و ماندگار است که هدف آن شکوفایی و پرورش استعدادهای نهفته در مناطق مختلف کشور بوده و هست.

نادری خاطرنشان کرد: مدرسه شهدای بانک ملی شهر حنا با همکاری اداره کل نوسازی و بانک ملی ایران با هزینه‌ای بالغ بر ۵۳۰میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

رئیس بانک های شعب استان با اشاره به فعالیت های بانک ملی در مشارکت مدرسه سازی بیان داشت:بانک ملی همواره توجه ویژه ای به حوزه تعلیم و تربیت و مسئولیت های اجتماعی دغدغه مند بوده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار