برگزاری همایش استانی اعضای کمیته های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی در اراک

پانا(اراک)- همایش استانی اعضای کمیته های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در کانون امام خمینی(ره) شهرستان اراک برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۹۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش استانی اعضای کمیته های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی در اراک

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی در این همایش با اشاره به اجرای طرح شهید بهنام محمدی در برخی مدارس استان گفت: این طرح با هدف ایجاد پیوند مدرسه و مسجد برگزار می شود تا زمینه حضور نوجوانان و جوانان را در مساجد برقرار نمایند.

علی شیرخانی افزود: این طرح امسال به صورت پایلوت در 60-57 مدرسه اجرایی می شود و در آینده تمام مدارس استان را در بر می گیردو

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی نیازهای مردم را رفع می کند ادامه داد: در این راستا باید در دانش آموزان رضایت باطنی، آرامش روحی و روانی ایجاد کنیم تا به آرامش برسند و کار را برای رضایت خداوند انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه روح اله استان مرکزی نیز گفت: باید دانش آموزان را امانت های الهی بدانیم و برای رشد فکری و معنوی آنها تلاش نماییم.

حجت الاسلام رضوی راد افزود: همه ما در قبال خون شهدا که در راه خدا قدم گذاشتند و به شهادت رسیدند مسئول هستیم باید به این موضوع اهمیت بدهیم نه عملکرد ضعیف برخی مسئولین.

وی ادامه داد: همان طور که در قبال خون شهدا مسئول هستیم و باید در روز قیامت پاسخگو باشیم در قبال دانش آموزان نیز مسئول هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار