معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد:

مشارکت 3 هزار دانش آموز در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی در اراک

اراک(پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی با مشارکت 3 هزار دانش آموز و به همت معاونت فناوری ریاست جمهوری و قطب گیاهان دارویی استان مرکزی خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۹۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت 3 هزار دانش آموز در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی در اراک

مجتبی حیدری افزود: دبیرخانه قطب گیاهان دارویی مستقر در استان مرکزی و پژوهش سرای اراک است و این جشنواره با محوریت این قطب برگزارمی شود.

وی ادامه داد: 890 طرح با مشارکت 3هزار دانش آموز از پژوهش سراهای کشور به دبیرخانه این جشنواره واقع در پژوهش سرای قلم چی اراک ارسال شده است که پس از داوری اولیه 150 طرح انتخاب و جهت ارائه در نمایشگاه ارسال خواهد شد.

معاون آموزش متوسطه استان مرکزی بیان کرد: جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی از 21 تا 24 آبان ماه جاری در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا خواهد شد.

حیدری اشتغال زایی و بهره مندی حداکثری از توان داخلی در بخش گیاهان دارویی و طب سنتی، نمایش توانمندی های دانش‌آموزان در زمینه گیاهان دارویی و کمک به جهت‌دهی و هدایت آنها در مسیر پیشرفت مورد نیاز کشور را برخی از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار