در گفت و گو

بهروز غریب پور: نگاه موشکافانه منتقدان بر فیلمساز اثرگذار است 

بهروز غریب پور کارگردان سینما و تئاتر نگاه موشکافانه منتقدان را بر کارهای فیلمسازان اثرگذار توصیف کرد.

کد مطلب: ۸۶۸۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بهروز غریب پور: نگاه موشکافانه منتقدان بر فیلمساز اثرگذار است 

بهروز غریب پور نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی «اردک لی» در گفتگو با خبرنگار پانا درباره حضور فیلمش در دوازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران اظهار کرد: همین که منتقدین فیلم اردک لی را دیده‌اند و این فیلم در فهرست آثار جشن منتقدان گنجانده شده، برای من خوشحال کننده است.

او ادامه داد: ما معمولا آرای موافق را با جان و دل می‌پذیریم و برای آرای مخالف دلیل و برهان می‌آوریم که ثابت کنیم فیلم ما درست دیده نشده یا با حب و بغض با آن برخورد کرده اند.

بهروز غریب پور عنوان داشت: من طی سال ها فعالیت در تئاتر و سینما سعی کرده ام که به صورت متفاوتی عمل کنم و هرگز با منتقدان برخورد خصمانه نداشته ام و روی این اصل، حق آنها می دانم که اثری را بپذیرند یا نپذیرند.

کارگردان فیلم سینمایی اردک لی درباره دیدگاه های منتقدان درباره یک اثر گفت: نوع نگاه به یک اثر همواره تابعی از یک متغیر است و برآیند افکار و اندیشه های یک جمع با جمعی دیگر معمولا یکی نیست. اگر نگاه منتقد نافذ و موشکافانه باشد حداقل بر روی سازنده اثر تاثیر گذار است، اما مخاطب هم دارای معیارهای خاصی است و به همین دلیل هم هست که معمولا آرای منتقدان با مخاطبان متفاوت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار