ترابوزان اسپور با مدافع استقلال تحقیر شد

تهران (پانا) –در دیدارهایی که امشب تیم‌های لژیونرهای ایرانی داشتند تلخ‌ترین نتیجه برای ترابوزان اسپور رقم خورد.

کد مطلب: ۸۶۸۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ترابوزان اسپور با مدافع استقلال تحقیر شد

در آغاز روز دوم از هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر، الاهلی که با 5 برد متوالی اوضاع خوبی را دنبال می‌کرد در روزی که امید ابراهیمی به علت محرومیت غایب بود و محمدرضا خانزاده 90 دقیقه بازی کرد، مقابل الریان قرار گرفت و به تساوی یک بر یک رسید.

ترابوزان اسپور در بازی ابتدایی هفته دوازدهم سوپر لیگ ترکیه برای ادامه روند بدون باختش مهمان تیم ینی مالاتیا اسپور بود اما در ادامه این روند ناکام بود و با شکست دور از انتظار 5 بر صفر زمین را ترک کرد.

وحید امیری در این بازی نیمکت نشین بود و سید مجید حسینی در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت اما عملکرد ضعیف مدافع سابق باشگاه استقلال باعث شد تا او در دقیقه 54 و در حالی که تیمش 4 بر صفر عقب افتاده بود تعویض شود.

اسلاسک ورشو در اولین دیدار از هفته پانزدهم لیگ برتر لهستان (اکتسراکلاسا) برای کسب پنجمین برد متوالی خارج از خانه مهمان تیم ته جدولی گرونیک بود و در حالی که فرشاد احمدزاده را 90 دقیقه روی نیمکت داشت به تساوی 2 بر 2 رسید.

در سیزدهمین هفته از بوندس لیگا 2 تیم‌های ته جدولی ساندهوسن و دویسبرگ در دیداری حساس روبروی هم قرار گرفتند اما به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسیدند.

دنیل داوری در این بازی مانند چند دیدار گذشته دویسبرگ از روی نیمکت بازی را تماشا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار