برگزاری دومین شب شعر عاشورایی خورشید بر نیزه

مشهد(پانا)-در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ عاشورایی و در رثای مصیبت های اهل بیت(ع) دومین سوگواره عاشورایی خورشید برنیزه با حضور بیش از 250تن از شاعران ،مرثیه سرایان و علاقه مندان به محافل ادبی به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه6 برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۸۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین شب شعر عاشورایی خورشید بر نیزه

علیرضا احمدی پور م معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه 6 آموزش و پرورش مشهد در این مراسم گفت:در راستای شب شعرهای استانی شمیم رضوی دومین سوگواره خورشید بر نیزه در این ناحیه برنامه ریزی و فراخوان آن به ادارات و سایر مجامع ادبی ارسال شد که تا مهلت مقرر تعداد 58 اثر در بخش فرهنگیان،دانش آموزی و آزاد به دبیرخانه شب شعر ارسال شد و پس از ارزیابی و بررسی تعداد 25 اثر برای قرائت در مراسم منتخب شد.وی گفت:به کلیه شرکت کنندگان در مراسم لوح سپاس و به برگزیدگان هدایایی به رسم ادب تقدیم شد.

در این مراسم ادبی،آیینی تحفه گر معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،یونسی رییس سازمان دانش آموزی استان،مسلم پور رییس اداره فرهنگی و هنری اداره کل و کارشناسان ادارات به همراه 250 تن از علاقمندان حضور داشتند که 25 تن از شاعران برگزیده به قرائت تازه ترین سروده های خود پرداختند.

این مراسم به همت معاونت پرورشی و فرهنگی استان،اداره آموزش و پرورش ناحیه6 و به میزبانی آموزشگاه نمونه دخترانه مهشید مصلی نژاد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار