امام جمعه گلبهار:

ملت ایران در 13 آبان سیلی محکمی به شیطان بزرگ زد

گلبهار (پانا) - امام جمعه گلبهار اظهارکرد: ملت ایران در 13 آبان سیلی محکمی به پلیدی ها و اقدامات جاسوسانه آمریکایی ها زد.

کد مطلب: ۸۶۸۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ملت ایران در 13 آبان سیلی محکمی به شیطان بزرگ زد

مردم همیشه در صحنه این شهر جدید گلبهار همچون سال های گذشته و همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان حضور باشکوه داشتند.
در این مراسم که با حضور دانش آموزان، دانشجویان،طلاب و اقشار مختلف مردم و مسئولین این شهر برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین مروج امام جمعه گلبهار ضمن تقدیر از حضور پررنگ اقشار مختلف مردم و همچنین دانش آموزان و دانشجویان گفت: دانش آموزان و دانشجویان انقلابی و پیرو خط امام (ره) در 13 آبان سیلی محکمی به اقدامات خصمانه و جاسوسی آمریکا که سفارت این کشور مرکز این خدمات بود، وارد کردند.
وی افزود: دشمنان با اقدامات خود گمان می کردند، این حرکت ضد استکباری و انقلابی مردم مهار شده، اما غافل از آنکه وعده خداوند بر حق بوده و دانشجویان متعهد و پیرو خط امام ضربه ای محکمی به شیطان بزرگ زدند.
امام جمعه گلبهار خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران، آزادی و استقلال خود را مرهون خون نوجوانان و جوانانی می داند که با اتکال به خداوند دست شیطان بزرگ را قطع کرد.
در پایان این مراسم بیانیه ی راهپیمایی توسط دانش آموزان منتخب قرائت گردید که در آن بر ایستادگی و پیروی از راه امام راحل و تبعیت از رهبر معظم انقلاب همراه با اتحاد و همبستگی تاکید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار