اولین کنگره ملی نماز در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می شود

کاشان ( پانا) - دبیر علمی کمیته اولین کنگره ملی نماز گفت: دستیابی به اطلاعات میدانی در زمینه فعالیت‌های مرتبط با امر نماز، برنامه ریزی منطبق بر شواهد عینی به منظور رفع موانع احتمالی گرایش جوانان و نوجوانان به نماز  و شناسائی ظرفیت های موجود در امر نماز، از اهداف برگزار این کنگره است.

کد مطلب: ۸۶۷۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین کنگره ملی نماز در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می شود

به گزارش پانا کاشان حمیدرضا گیلاسی اظهار کرد:دستیابی به راهکارهای رونق بخشی به نماز در سطوح مختلف جامعه، بررسی نقاط ضعف و قوت دستگاه های اجرائی در زمینه اقامه نماز و آسیب شناسی گرایش جوانان و نوجوانان به نماز و ارائه راهکارهای مناسب در جهت رفع آسیب ها از دیگر اهداف این کنگره است.

وی افزود: این کنگره با رویکرد پژوهش‌های میدانی برگزار می شود که محورهای اصلی آن شامل نماز و ابعاد جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی سلامت، نماز و محیط های دانشگاهی، فرصت ها و آسیب ها، نماز و رشد فردی، خانوادگی، اجتماعی و توسعه و ترویج نماز است.

دبیر علمی کمیته اولین کنگره ملی نماز گفت: اولین کنگره ملی نماز در روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه ۹۸ در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند آثار خود را تا روز 30 دی ماه 97 به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

گیلاسی تصریح کرد: پژوهشگران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی کنگره به نشانی http://namaz.kaums.ac.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۰۳۱۵۵۵۴۴۷۷۷ داخلی 11 یا 12 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار