موفقیت دانش آموزان در گرو خواندن نماز و ارتباط بیشتر با خداست

یزد(پانا)- محمد رضا مسیب زاده مدیر کل قران، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در بدو ورود به استان یزد گفت: مقام معظم رهبری در پیامشان به بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز تاکید نمودند فضاهای مدارس را به نمازخانه مزین کنید زیرا موفقیت جوانان در گرو خواندن نماز است.

کد مطلب: ۱۱۷۵۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت دانش آموزان در گرو خواندن نماز و ارتباط بیشتر با خداست

محمد رضا مسیب زاده مدیر کل قران، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: مقام معظم رهبری در پیامشان به بیست و هفتمین اجلاس سراسری نماز تاکید نمودند فضاهای مدارس را به نمازخانه مزین کنید زیرا موفقیت جوانان در گرو خواندن نماز است.

مسیب زاده هدف اصلی این سفر را شرکت در اجلاس سراسری نماز حوزه دانش آموزی خواند و پیام مهم مقام معظم رهبری به بیست و هفتمین اجلاس نماز را نقشه راه و شروع کارهای بزرگ در حوزه نمازخوانی در سطح وزارت آموزش و پرورش دانست.

وی به شعار بیست و هشتمین اجلاس سراسدی نماز(نماز،خانه،مدرسه)که سه رکن اساسی نظام تعلیم و تربیت هستند اشاره نمود و از همکاران حوزه قران و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به خاطر همکاری حداکثری شان در برنامه ریزی ها، برگزاری مسابقات و ..‌. در حوزه قران و نماز تشکر و قدرانی و تشکر نمود و خاطر نشان کرد که انشالله ثمره این حرکات نماز خواندن و ارتباط گرفتن بیشتر با پروردگار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار