زنگ استکبارستیزی در مدارس خوی نواخته شد

ارومیه (پانا)- به مناسبت فرارسیدن 13 آبان و روز دانش آموز، زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان خوی همزمان با سراسر کشور در آیین های ویژه ای نواخته شد.

کد مطلب: ۸۶۷۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استکبارستیزی در مدارس خوی نواخته شد

در آیینی که به همین مناسبت باحضور فرماندار خوی ،معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش خوی، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسئولین شهری در دبیرستان شهید مطهری برگزارشد ،"محمود شرفی " معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش خوی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز بویژه شهید محمدحسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی گفت: 13 آبان نماد استکبارستیزی است که در آن رویدادهای مهم تبعید امام خمینی (ره)، کشتار دانش آموزان در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) بوقوع پیوسته است

وی همچنین تصریح کرد : امام خمینی (ره) از این روز به عنوان انقلاب دوم یاد کردند، این خود گویای بهترین توصیف بر اهمیت 13 آبان است که به فرموده رهبر معظم انقلاب، نماد روح تعدی و تجاوز استکبار نسبت به ملت‌ها از جمله نسبت به ملت ایران است.

مدیر آموزش و پرورش خوی در ادامه افزود: دانش آموزان نقش و رسالت خطیری در حفاظت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب دارند و باید با الگوگیری از شهدای دانش آموز بویژه شهید فهمیده در رسیدن به مدارج عالی و اعتلا و پیشرفت شهر و کشور خود بکوشند.

در ادامه این مراسم " سید محمد عابدی " فرماندار خوی نیز اظهار کرد: به صدا درآمدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس نشان دهنده این است که هر کسی در هر ناحیه ای خوی استکباری داشته باشد ما با تمام توان و قدرت خود در مقابل آنان می ایستیم.


وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز بویژه شهید محمدحسین فهمیده و هفته بسیج دانش آموزی، به منش و شجاعت آن شهید والا مقام اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) با آن عظمت از شهید فهمیده به عنوان رهبر یاد می کند

در انتهای این مراسم اعضای حاضر با دادن شعار انزجار خود را از مستکبرین اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار