هفت هزار اثر به جشنواره داناب ارسال شده است

کاشان (پانا) - دبیر اجرایی هفتمین جشنواره ملی داناب اصفهان گفت: در این دوره جشنواره، بیش از هفت هزار به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که نسبت به سال قبل رشد سه برابری داشته و هم اکنون مراحل پایانی داوری آثار در حال انجام است.

کد مطلب: ۸۶۶۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
هفت هزار اثر به جشنواره داناب ارسال شده است

مهسا آستانه در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: آب اجتماعی ترین کالای جهان است که اجرای برنامه هایی مثل طرح داناب می تواند به بستری مهم برای گسترش سواد آبی شهروندان جامعه منجر شود.

وی افزود: در اجرای طرح داناب 82 نفر از فرهنگیان استان اصفهان در قالب ۴۱ رابط منطقه ای و ۴۱ کارشناس مسوول در کارگاههای آموزشی شرکت کرده و آموزش های مربوط به شیوه های مدیریت بهینه مصرف آب را فراگرفته اند.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح داناب، یک هزار و 300 دانش آموز رابط داناب، در مدارس متوسطه اول استان اصفهان 194 هزار و 293 دانش آموزان این استان را با فرهنگ مصرف بهینه آب آشنا کردند.

دبیر هفتمین جشنواره ملی داناب گفت: با توجه به اهمیت آب و نظر به طولانی بودن زمان تجدیدپذیری منابع آب، تنها راهکار مقابله و پیشگیری، مصرف بهینه آن است که در دو سطح راهکارهای فنی مصرف بهینه و آموزش مردم است.

دبیر هفتمین جشنواره ملی داناب افزود: نبود آگاهی و حساسیت اقشار مختلف جامعه نسبت به مشکلات و معضلات کمبود منابع آب، در سال های گذشته باعث شرایط نگران کننده ای در جامعه امروز شده و باید با آموزش و آگاهی، نسبت به تغییر نگرش و رفتار شهروندان فرهنگ سازی کرد.

آستانه گفت: دانش آموزان بخشی از جامعه هدف هستند که آگاه سازی آنها نسبت به عواقب مصرف غیر منطقی منابع آب، منجر به فرهنگ سازی در جامعه حال و آینده می شود که در اجرای جشنواره ملی داناب پیگیری می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار