فرماندارری:

هماهنگی های لازم جهت راهپیمایی اربعین صورت گرفته است

شهرری(پانا)- فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تمامی تمهیدات امنیتی و خدماتی برای مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرری اندیشیده شده است.

کد مطلب: ۸۶۶۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
هماهنگی های لازم جهت راهپیمایی اربعین صورت گرفته است

هدایت الله جمالی پور در نشست خبری ستاد پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرستان ری عنوان کرد: 20 جلسه از یک ماه گذشته در خصوص مراسم پیاده روی اربعین در این شهرستان برگزار و نتیجه آن تشکیل هشت کمیته تخصصی در زمینه تقویت نقاط قوت و رفع نواقص سال های قبل بود.
وی با اشاره به اینکه مشکلات در ارائه خدمات عمومی و ترافیک برگشت زائران مهمترین نقطه ضعف برگزاری مراسم پیاده روی سال گذشته بود، اظهار داشت: امسال 400 دستگاه اتوبوس 2 کابین، 100 دستگاه اتوبوس تک کابین برای جابجایی یک هزار نفر پیش بینی شده است.
جمالی پور گفت: 70 ایستگاه صلواتی با نظارت دستگاه های امنیتی و شبکه بهداشت وظیفه خدمات رسانی به زائران را برعهده دارند و توصیه می شود مردم نذورات خود را فقط به متصدیان ایستگاه های صلواتی تحویل دهند.
وی ادامه داد: زائران در طول مسیر برای سلامتی خود و جلوگیری از هرگونه ترافیک باید از ایستگاه های صلواتی مواد غذایی و نوشیدنی دریافت نمایند.
جمالی پور با اشاره به اینکه در طول مسیر تمامی مراکز دولتی، نیمه دولتی، خصوصی، مدارس و مساجد برای استراحت زائران باز خواهد بود، تصریح کرد: 40 چشمه سرویس بهداشتی سیار نیز در طول مسیر در خدمت زائران حسینی خواهد بود.
/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار